Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 er sååå usikker på om jeg skal dra på byen ikveld jenter!!!??? lillegutt er snart 10 uker, og mamman min har veldig lyst til å passe han.... men det er jo alikevel vanskelig....hm...men jeg har jo sikkert godt av å gjøre det oxo....hva hadde dere gjort?? hm...... er virkelig meeega usikker.....
lærer Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 hva om du går ut etter han er i seng? Vi har godt av å komme oss ut og få litt babyfri. Kos deg på byen. Gutten din har det helt fint med mormor)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde ikke gjort det, men det er fordi jeg ikke føler noe trang til å gå ut enda. Jeg koser meg masse hjemme. Dessuten har jeg store problemer med å finne meg klær som passer etter fødselen - derfor et ork å gå i klesbutikker. Jeg ville nok også synes det var vanskelig å gå ut, men det tror jeg det vil være uansett.. Du har helt sikkert godt av det, og du trenger jo ikke være ute hele natten..:-) Kan du begynne og se hvordan du føler det.. og i verste fall kan du jo bare gå hjem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå