Gå til innhold

Oktober: Seint i går kveld gikk....(samme som 3.trim)


Puttipluttipott*har født*

Anbefalte innlegg

slimproppen, endelig. Men veit jo at det allikevel kan ta dager og uker før noe mer skjer. Men uker går jo ikke, for jeg er 9 dager på overtid, så noe skjer tors/fre uansett. Men da er iallefall noe i gang og håper jo at det skal skje noe mer i løpet av helgen...

Dere som har opplevd at slimproppen har gått ved tidligere svangerskap el. som har født nå. Hvor lang tid tok det for dere før riene etc startet etter den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimproppen min gikk når jeg var 10dager over tid, bebisen kom 11dager over tid.... Tenker du er i gang nå jeg ;) Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skjer noe i natt!

 

Jeg merket ingenting dagen og natten før. Ingen utflod, ingen tegn til slimpropp, ikke kynnere (har hatt det tidligere da...)

 

Våknet opp om morgenen med luftsmerter i magen. Hadde ikke gjort nr. 2 på en stund, så var sikker på at det var årsaken. Hadde treg mage på slutten.

 

"Luftsmertene" var der hele tiden omtrent, og for å gjøre det kort - de ble superraskt intenst vonde, og mine rier startet altså rett på fra ingenting til hvert minutt!

 

Fra begynnelse til slutt var fødselen en sjokkopplevelse siden alt gikk så raskt.. Så være forberedt på at det "plutselig skjer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk det. Veit aldri hva som venter i neste minutt/sekund.. Har ikke skjedd noe mer her, annet enn at det har kommet mer slimpropp (over 2 ganger til). Lørdag kveld kom det like mye som fredag kveld og i går morges kom det litt mindre.. Hadde mye kynnere i går kveld, men foreløbig ikke skjedd noe mer. Skal snart til jordmor og håper det har åpnet seg noe nå... Er så spent så spent hva som skal skje.. Håper jeg slipper igangsetting til torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...