Gå til innhold

Seint i går kveld gikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

slimproppen, endelig. Men veit jo at det allikevel kan ta dager og uker før noe mer skjer. Men uker går jo ikke, for jeg er 9 dager på overtid, så noe skjer tors/fre uansett. Men da er iallefall noe i gang og håper jo at det skal skje noe mer i løpet av helgen...

Dere som har opplevd at slimproppen har gått ved tidligere svangerskap el. som har født nå. Hvor lang tid tok det for dere før riene etc startet etter den gikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at det gikk ca 4-5 dager hos meg sist og min propp gikk muligens på natt til torsdag... Hørte bare et plopp i do når jeg tissa men såg den ikke. Satser på det samme for denne gang. Har termin neste søndag:)) Kan godt komme på mandag for min del;)

Skrevet

proppen min gikk over lengere tid sist, men når siste rest hadde gått gikk det ca 1 dag.

Skrevet

Blir spennende å se om det skjer noe med meg da, før jeg blir satt i gang tors el fre,-)

Skrevet

Til meg gikk det faktisk over 3 uker fra slimproppen gikk til fødselen startet forrige gang.... Men det vanlige er vel at det starter i løpet av få timer eller dager etter at slimproppen har gått.

Skal krysse fingrene for deg og håper du slipper å gå helt til slutten av neste uke. Du gleder deg nok til å se nurket, nå, tenker jeg :o)

Skrevet

får håpe det skjer noe hos deg de nermeste dagene da...lykke til :)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg veldig. Tusen takk for lykkeønskningene, håper de hjelper såpass at det skjer før torsdag iallefall, hihi. Lykke til til dere også. Ha en flott lørdagskveld.

Skrevet

hos meg så begynte det hele med at slimproppen gikk:)

Skrevet

Jordmor skulle strippe meg på torsdag, men var ingen åpning så hun fikk ikke gjort det. Sex ja, kan ikke si vi har hatt så masse, men endel. 2 dager på rad nå, hehe. Nå har slimproppen gått, så det betyr vel at det begynner å åpne seg?! Skal til jordmor på blodtrykkskontroll på mandag og da får hun søren meg sjekke igjen og strippe meg om hun kommer til denne gangen;-)

Skrevet

Sorry at jeg spør, men var det mye blod i den etc.. Min var en geleklump på størrelse med en spiseskje med en brun stripe i... Ikke kommet noe mer etter den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...