Gå til innhold

God morgen! Jeg har vært på fest jeg.....

Anbefalte innlegg

Det var lenge siden! Akkurat våkna, er litt groggy akkurat nå ja.... Hehe. Men det var gøy da:)

Nå tenkte jeg at jeg skulle vekke samboer for litt kos sånn på morrakvisten...Tror jeg har EL i dag. Noen som har noen ideer til hva jeg kan finne på for å "lokke" ham litt.....? ;)

Fortsetter under...

Tja, tror han er rimelig trøtt nå..... Han var med på fest i går han og...hehe;) Men det skal vel kanskje ike så mye til. Tenkte kanskje jeg skulle hente massasjeolje og gi ham en god massasje, tror du han blir glad da?

Annonse

Jeg trengte ikke å gi massasje engang, gikk veeeeeeldig greit, tihi;) Så nå har vi gjort en god innsats! Bra at noen får gjort noe i huset, det hadde vært greit å få gjort det samme her, men er redd for at det blir en veldig slapp dag.... Deilig å sløve på sofaen da.

Du får kose deg masse og ha en fortreffelig dag videre!

Sååå kos!!!

(merkelig at en skal bli gald for at andre ligger og har seg altså..)

*Ler*

Ja, i dag har eg fått ånden.. til og med ryddet på vaskerommet!!! Og det er det kjedeligste rommet...

Sitter her og funderer på hva eg skal spise.. sulten igjen!!

Hmmm.....

Må gjerne ta meg en liten tur ut først...

Kjempe deilig å sløve på sofaen etter en har vært på fest!!!

Klemmer sendes til deg!!

For å være helt ærlig.... aner ikke.... hehe!!!

Har fjernet spiral, hadde noen dager med litt bløninger etter det....

Har ikke testet etter el... men hvis eg skal tro at den blødningen er mensen.. og syklusen er i rute.. så blir vel ikm ca neste torsdag!!

Mye som skal klaffe... så eg venter i spenning!!

Trodde nesten mensen kom i går... murrer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...