mormor.com Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Min sønn er 20mnd og bruker 23 i sko, men jeg måtte gå opp et nr. hvis vi skal ha skone i hele vinter. Men dem igjen blir så store... Det er vanskelig! hvordan vinter sko har dere kjøpt til de små?
Happy Ignorant Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Vår datter på 18 mnd bruker 23. Vinterskoene kan være 1-2 cm for store, men 24 blir så stort at hun snubler i dem (er litt kalvbeint ennå), så vi satser på at 23 holder hele vinteren. Kjøpte 23 i cherrox også, men spørs om de holder til våren, er litt trangere. De er heldigvis ikke så dyre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Vi kjøpte cherroxer i går. Da kjøpte vi de ett nr for stor, så bruker vi ullsokker oppi:) Funket kjempe bra.
Happy:-) Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Sønnen vår blir 2 år i desember, og vi kjøpte sko i dag. Cherrox i str 24 og gore-tex i str 25. Han nekter å prøve sko, så vi får bare målt sånn ca. Ganske vanskelig å kjøpe riktig størrelse egentlig. Men får justere litt med sokker eventuelt. Vi bor på Østlandet med blandet vintervær, både vått og kaldt. Fant derfor ut at vi måtte ha to par sko. Begge sko parene kostet tilsammen 450,- på Coop OBS så vi er storfornøyd. Cherrox var best i test i bladet Foreldre & Barn. Cherroxene var Viking. Virket veldig bra de og.
Happy:-) Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Sa feil der... Gore-tex skoene var best i test i Foreldre & Barn. De het "Friends".
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke kjøp cherrox!!! kjøp viking termo!!!!
Sophie juli 2005 Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Skal kjøpe Skofus fra skoringen, bruker regnstøvler med for i nå mens det er veldig vått og fremdeles plussgrader. Tips for prøving av sko str: ta ut sålen og la barnet stå oppå den. Det skal være ca 1.5 cm ekstra å gå på. Ikke mål mens barnet sitter, da får de ikke vekt på labben og størrelsen kan bli feil.
2nj♥ Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Gutten min er 14 mnd og vi kjøpte str 23 i vintersko og de er helt greie. -Men han har STORE føtter da.
Ella i farta Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Det er ikke så vanskelig....du KAN ikke kjøpe for store sko...er kjempekjipt at de vokser så fort, men man kan nesten spare seg å kjøpe sko hvis ungen ikke greier å gå i dem fordi de er for store. Jeg har kjøpt reiter eller noe sånt....de selger dem i alle fall på skoringen.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Har skofustex til snuppa på 18 mnd i str 23. Fikk beskjed am at hun trengte det, måler beina hennes hver gang vi skal kjøpe sko. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå