Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har bestemt meg for å slutte å amme siden sønnen min ikke er interessert lenger..men jeg har et problem: Jeg har ikke ammet mye siste mnd bare en til to ganger for dagen, men kjenner nå at jeg begynner å få seriøs spreng..2 døgn siden jeg ammet han sist. Hvis jeg pumper meg vil ikke jeg bare fortsette å produsere da? Hvordan skal jeg få melken til å opphøre helt? Noen gode tips?au, au, au...
Amabolla Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Pump bare litt for å lette på brystspreng f.eks. Kroppen vil etterhvert skjønne hva du driver med:)
så var vi 4 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Du må pumpe sjeldnere og sjeldnere. hvis du slutter helt får du til slutt brystbetennelse.
Mona og Sine Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hånd melk, for da produserer du ikke så mye så fort.. Har jeg hørt på sykehuset..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 HVorfor kan du ikke fortsette å pumpe deg da. Selv om ikke sønnen din er interessert i puppen, så liker han helt sikkert melka de. Det er jo bare en fordel for han å få morsmelk så lenge som mulig. Men det er klart, nå vet jo ikke jeg hvor gammel sønnen din er heller da.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Håndpump ut og masser brystet så du får ut kulene, ikke gjør dette mange ganger i døgnet, kun når du kjenner at det er kuler og spreng. Jeg har gjort det samme da vesla her nektet å puppe mer......er et par uker siden nå og jeg har fremdeles litt melk igjen, som hun får på morgenen, når hun er trøtt:-) og har ikke spreng eller kuler lenger.....Det regulerer seg ganske naturlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå