Gå til innhold

Slutte å amme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å slutte å amme siden sønnen min ikke er interessert lenger..men jeg har et problem: Jeg har ikke ammet mye siste mnd bare en til to ganger for dagen, men kjenner nå at jeg begynner å få seriøs spreng..2 døgn siden jeg ammet han sist. Hvis jeg pumper meg vil ikke jeg bare fortsette å produsere da? Hvordan skal jeg få melken til å opphøre helt? Noen gode tips?au, au, au...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pump bare litt for å lette på brystspreng f.eks. Kroppen vil etterhvert skjønne hva du driver med:)

Skrevet

Du må pumpe sjeldnere og sjeldnere. hvis du slutter helt får du til slutt brystbetennelse.

Skrevet

Hånd melk, for da produserer du ikke så mye så fort.. Har jeg hørt på sykehuset..

Skrevet

HVorfor kan du ikke fortsette å pumpe deg da. Selv om ikke sønnen din er interessert i puppen, så liker han helt sikkert melka de. Det er jo bare en fordel for han å få morsmelk så lenge som mulig. Men det er klart, nå vet jo ikke jeg hvor gammel sønnen din er heller da.....

Skrevet

Håndpump ut og masser brystet så du får ut kulene, ikke gjør dette mange ganger i døgnet, kun når du kjenner at det er kuler og spreng. Jeg har gjort det samme da vesla her nektet å puppe mer......er et par uker siden nå og jeg har fremdeles litt melk igjen, som hun får på morgenen, når hun er trøtt:-) og har ikke spreng eller kuler lenger.....Det regulerer seg ganske naturlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...