Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har bestemt meg for å slutte å amme siden sønnen min ikke er interessert lenger..men jeg har et problem: Jeg har ikke ammet mye siste mnd bare en til to ganger for dagen, men kjenner nå at jeg begynner å få seriøs spreng..2 døgn siden jeg ammet han sist. Hvis jeg pumper meg vil ikke jeg bare fortsette å produsere da? Hvordan skal jeg få melken til å opphøre helt? Noen gode tips?au, au, au...
Expat Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Ta en lang dusj og pump ut sprengen, og så tar du på en sportsbh, som du har på til sent i kveld. (viktig at det ikke er klumper!) og i morgen så blir det bedre skal du se.
annie-77 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 JA, du må pumpe ut litt slik at sprengen gir seg. Og forsøk å ikke tenke så mye på melken, fokuser på andre ting. Lykke til, det gir seg snart.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Pump bare ut den verste sprengen. Da får du ttømt det vonde og så produseres det ikke så mye mer når det ikke tømmes så mye
Coria Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Du tar bare det du trenger for å unngå spreng. Forresten stimulerer pumping i mye mindre grad til produskjon enn at barnet suger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå