Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Er bagen veldig veldig liten eller? Hva gjør dere da på vintertid? Jeg har termin i slutten av april og må da gjerne bruke bagen ut oktober, da er babyn 6 mnd. Og kan ryggen på sports vogn delen legges helt ned? Noen lignenes vogner som er bedre?
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg la min gutt p å14 mnd oppi. Han hadde god plass, utenom at han var en 5-10 cm for lang...Men hvilken unge ligger i dyp bag til de er over 7 mnd da? Ingen, hvertfall ikke frivillig... Ryggen på sportsvognen kan legges helt ned. Ei venninne bruker softbag i sportsdelen... Men det er en billig (i norge koster den 5000 + da) og bra vogn!! Hvertfall om du kjøper i sverige eller via nett...Jeg kjøpte på happyland i svinesund; 3640 nok.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 ...og Barnas Hus har visst Quinny Freestyle 3XL til 2999.- ut oktober!
lifa og Eline Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 bagggen er beregnet til rundt 6 mnd. her er snuppa født i beg. av februar og når hun nærmet seg 5 mnd. var det ramaskrik når hun lå våkren i baggen for hun fikk jo ikke fulgt med. Vi gikk allerede da over til sportsvognsdelen, la ryggen helt den (dette var i juli) og hun var svært fornøyd med å få fulgt litt bedre med. Så lenge ryggen akn legges helt ned og du har en god pose ser jeg ingen betenkelig heter med å bruke vogna utover sen høst og vinter til babyer fra 5-6 mnd. og oppover. Ps. vi selger baggen til vogna da det enppe blir flere på oss, dor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå