jet trip Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Endelig er dagen kommet!!!! Skjer da ingenting her men kanskje i nærmeste framtida. ;-) Gleder meg. Feirer dagen og spiser sjokolade til frokost...heh heh....
liseharfåttlitenen Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 har termin i dag. Har akkurat vært hos jordmor på sykehuset og fått modningsakkupunktur. Hun undersøkte meg, jeg går med litt åpning men livmorshalsen er ikke helt avflatet enda. Får håpe at denne akkupunkturen hjelper, for nå er jeg lei!!!!! Og har enda så skrekkelig lyst på pepperkakedeig!!! Akkurat nå fremstår det som det beste jeg kunne ha fått........ Lykke til får håpe det snart er vår tur!!!!
Pære Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg har termin i dag også...men ingen tegn i det hele tatt. Det blir spennede å se når disse babyene kommer. Er det første baby for dere? Det er første vårt.
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har også termin idag!! Hooray!! Slimproppen gikk idag kl 9, noe murring men ikke kjent rier eller riktige kynnere.Til tross for husvask. Her er det bare å smøre tålmodigheten.... Hva venter dere på...jente eller gutt??
liseharfåttlitenen Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Det er min andre. Første ble tatt med keisersnitt for 5 år siden, var planlagt, så jeg regnes fortsatt som førstegangs. Vet ikke hva det blir, spennende!!!
Videlivi Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 har også termin i dag, ingen andre tegn enn bekkenløsning ( fikk det i begynnelsen av denne uka) og et voldsomt press nedover. Vi vet ikke hva det blir og dette er vår første =)
sarasara Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 jebb,eg og har termin i dag;) håper bare gutten min vil se verden i dag,eller i morgen,for eg er lei lei lei...har sterke kynnere,og det kommer brunt på papiret ved dobesøk.jordmor kjente på meg i går.hadde 1.cm åpning,og moden.så nu må det bare vera noe på gang!vi få se hvem som blir first av oss da hehe..lykke til alle sammen
jet trip Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2006 Venter første jeg ja. Vært på shopping. Stille og rolig her. ;-)
Pære Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Ingenting enda, har også vært på shopping tur. Fikk veldig lyst å rydde/ vaske i kjøkken skapene, men måtte holder meg vekk, ellers blir jeg alt for sliten. Jeg kjenner nesten ikke kynnere en gang, så jeg tror det blir en lang vente tid her. Vi vet ikke hvis det er gutt eller jente, så er sååå spennede!
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Noen som har kjent noe? Noen som er igang? Jeg har en sterk kynner i timen,thats it! Fortsatt litt slim og brunt......vente,vente,vente...
sarasara Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 da jenter er eg i gang:) har veldi sterke rier,men litt ureglmessige endå...varierer mellom 6 min,7.min i mellom.så nu kjører vi til nabokommunen der eg skal føde.man og datter overnatter hos familien der.lykke til til dere andre..
jet trip Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2006 Spennende. Kanskje du er blitt mor allerede!!! Masse lykke til!!!!
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 jeg er også igang.4min mellom riene,udramatisk.Venter hjemme en stund til.Jippi!!
Pære Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 Ooooh da var 2 av oss i gang, lykke til jenter (eller jeg må sikkert gratulerer dere!!) ganske utrolig at datoen ble riktig! Er det noen her igjen?? Har ingen tegn i det hele tatt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå