Gå til innhold

min lege hadde nesten ikke hørt om MA engang, så SÅ vanlig kan det ikke være..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

MA er Missed Abortion. Ved en spontan abort (SA) so reagerer kroppen med det same den aner at noe er galt, ved å støte det fra seg, derfor er SA ganske vanlig, mange tror de bare får mensen, men så er det en SA. Ved en MA så kan det gå lang tid før kroppen finner ut av det, fosteret kan ligge dødt en stund i magen før kroppen begynner å støte det fra seg. Dette skjedde med meg i 14 veke... og det hadde INGENTING med stress å gjøre.... Jeg måtte på sykehuset og skrape det ut, og da fikk jeg vite at dette skjer oftere enn folk egentlig tror.... Og at det ikke var min feil, det skjedde bare rett og slett noe galt i prosessen.

 

Og når jeg kom tilbake etter sykmeldingen min, so har jeg ikke tall på hvor mange som kom til meg og sa at de hadde opplevd det same....

MEN, jeg sier ikke at dette skjer hele tiden, men det kan skje. Som en tidligere her sa, det er en grunn til at folk venter med å fortelle til det er gått 12 uker.... og at det står at etter 12 uker so er sjansen for abort minimale.....

 

Men nå prøver vi på igjen, og jeg skal i alle fall skaffe meg en tidlig ul-time...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...