Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg kommet på den 14. dagen i pp. Har, som vanlig, man er da testoman, tatt el-tester. Har tatt el tester fra dag 11, har ikke fått utslag og har heller ikke kjent symptomer på el.

Har hatt to timer hos min akupunktør og jeg kjenner virkelig at det er effektivt for hormonsystemet. Det er det hun jobber med. Jeg kjenner en uvanlig ømhet i puppene, det har jeg kjent fra dag 7. Vanligvis så har jeg brukt å kjenne denne ømheten fra el og videre en ukes tid.

Åhhhh, jeg er så spent på om jeg får el denne mnd. Jeg tror nok det....

Jeg er fortsatt like optimistisk og ser lyst på at vi skal få en liten. Jeg kjenner det på meg at denne akupunkturdama er veldig flink og kunnskapsrik. Hun har også vært medvirkende til en del svangerskap. Det er så deilig å kunne fortelle noen at jeg prøver på nr 4. Det har jeg jo ikke gjort til noen andre enn henne og dere selvfølgelig.

I helga har jeg jobbing og det vil si litt tilgang på nettet. Da får jeg jo følge med litt med dere andre også. Nå ligger det an til å få bredbånd hos oss også, det er kommet noen som kan tilby det utenom telenors dekningsområde, da vil alt bli mye bedre for oss som enda ikkke kan få bredbånd levert.

Jeg må ile til jobben, god helg til dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Agne,

Det var morsomt å lese oppdateringen din, kjenner meg jo litt igjen da vet du :-) Jeg har f.eks. testet for EL siden dag 5 *rødme* Her skal man ikke gå glipp av viktige hendelser! Er nå på dag 8...

Så langt lover jo akupunkturbehandlingen din bra og det blir veldig spennende å følge med på utviklingen fremover. Du må gjerne fortelle mer om behandlingen. Jeg har lyst til å prøve selv, men føler at jeg må vite mer om hva det går ut på først, samt finne ut hvordan jeg finner en passende akupunktør her jeg bor (Trondheim, hvis noen har forslag).

Håper eggløsningen din kommer om få dager og at dere benytter dere godt av de mulighetene den gir og selvsagt at det gir det ønskete resultatet! :-D

Lykke til!

Skrevet

Spennende Agne,håper EL er rett rundt hjørnet:)

Masse lykke til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...