Gå til innhold

Kan det være andre grunner enn graviditet som gir IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har hatt helt regelmessige sukluser er det jo grunn til å håpe..:) Men har inntrykk av at psykisk stress og veldig mange tanker omkring temaet fort kan klusse til syklusen.

Når hadde du IKM?

Krysser fingerene for deg!!

Klem

har hatt regelmessige sykluser siden jeg slutta på pillen ca. feb/mars. IKM var på mandag, er overhodet ikke slik at vi prøver eller noe sånn, men har regnet ut at vi hadde sex i fin timing til eggløsningen min. Ikke noe jeg har tenkt spesielt på før etter at jeg bynte å telle dager og fant ut at jeg allerede var kommet en dag over tiden. IKM var på mandag, altså 16. okt.

*håpe håpe*

Hadde som sagt negativ test på torsdag, men tok testen på kvelden. HVis ikke noe skjer i helgen skal jeg til legen på mandag. Vil bare vite et jeg enten er gravid eller sein, og at ikke noe sykdom av noe slag kan utsette mensen. (Føler meg ikke akkurat syk da heller. Litt trøtt, kanskje, men ikke syk,)

*håpe, håpe*

=)

nei, har ikke stresset i det hele tatt. Vi planlegger ingen ting, er jeg gravid så er det jippi, hvis ikke så er det synd. Tanken har som sagt kun kommet opp nå siden jeg er 5-6 dager sein, og ingen tegn på tr. Har hatt jevn syklus pluss/minus maks en dag siden jeg sluttet på pillen, derfor jeg lurer.

Nei, har ikke tempet eller testet meg etter el. Har faktisk ingen peiling på hvordan det gjøres =)

Og mens jeg venter på å få ta blodprøve hos legen på mandag, siden testen på torsdag var negativ, så holder jeg på å få sponk! Uutholdelig ventetid!

=)

Annonse

jo, skal ta en ny i morgen tidlig... Men blir så skuffet hvis den er neg, da er det nesten bedre å ikke vite. OM denne blir negativ, så skal jeg uansett til legen på mandag m urin - er ikke det positivt og TR ikke har kommet, så skal jeg til fastlegen på tirsdag for blodprøve.

Ei venninne av meg testa negativt både hjemme og hos legen med sin første, men legen sa at hun var sikkert gravid likevel, noe hun da var =) Så det er jo håp...! =)

Skal gi beskjed hvis det blir pos i morgen... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...