susan Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 er 16 veke på vei med tvillinger.i går kveld kom det friskt blod når eg var på do.sambo ringte lege ette kvart.vart bekymra begge to.har i tilleg et blodtrykk på75/50.legen ville ikkje sjå på meg eller sende meg på sykehus.du er berre 16 veke og vi kan ikkje trylle var beskjeden eg fekk.litt sint på leger som kan lire ut av seg sanne fraser..
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Irriterende med sånne leger! Ring sykehuset å få snakka med en jordmor der. Lykke til, det går nok bra=)
tuppen og lillemor Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 hei,sløkket m sånne svar fra en lege, ville også ringt sykehuset, og fått svar, men tror det er mer normalt å blø når en venter tvillinger, har en venninne og hun gjore det, men tror kankje det var tidlig i sv skapet. men hvis du ikke har smeter heller, så er det sikkert bra. lykke til.....
ks23 med William og Lucas Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hæ?? Noe så dårlig...Skjønner jo at du er bekymret, herrregud.. Har hatt den frykten selv jeg. Venter jo to nurk jeg også..Når har du termin da?? Jeg er 16+5 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå