Gå til innhold

Masse liv i magen, sprenger den snart?! ;-)

Anbefalte innlegg

Hei alle desemberjenter!

Er i uke 34. De siste dagene har det liksom blitt mye mer liv i magen, sikkert fordi det er trangere og jeg da merker det bedre. Men samtidig er det som om magen er så trang og ubehagelig, den er skikkelig i veien, finner liksom ingen behagelig stilling når jeg sitter eller ligger. Når jeg kjører bil (og iblant ellers) føles det som jeg ikke får puste ordentlig.

I går natt våknet jeg og fikk ikke sove igjen, babyen var i full vigør og magen var liksom vond utenpå hele. Nesten hele dagen var det sånn, tenkte det kunne vært kynnere men magen føltes ikke så hard heller. Mulig det er fordi den vokser bare. Men det er så ubehagelig. Har vondt under magen foran også, er vel mye spenn der nede, magen begynner å bli tung nå. Når babyen beveger seg syns jeg ofte det er ubehagelig, for det kjennes så veldig godt! Sambo kjente på magen og han syntes det nesten kjentes ekkelt, hehe. Gleder meg over å kjenne mye liv da, for all del!!

Men - er det bare jeg som har sånt mage-ubehag om dagen (for ikke å si natten)?!? Blir jo helt pumpa og oppgitt :) Nå er det liksom ikke bare bekkenet og ryggen som krangler når jeg snur meg i senga, men magen også.

Puh :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6770054-masse-liv-i-magen-sprenger-den-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅ, dette er jo som høre meg selv snakke.. Går i uke 35 nå og i det siste så har hun vært ekstrem aktiv... Nesten så jeg begynte å tenke på om det var noe galt... Og det er hele tida, dagen, kvelden og natta... Klarer ikke finne riktig og god sovestilling heller, siden hun er sånn... Det er veldig kos å kjenne liv, m til tider så blir det for mye... Godt å høre at det er andre som har det sånn oxo;)

Takk for svar :)

Godt det ikke bare er meg! Samme her, dag, kveld og natt. Begynte å lure på om bebisen er hyperaktiv eller noe ;)

Har tynn pute under magen for støtte(+ pute mellom knærne og bak ryggen da ;)) om natta , men når han sparker eller beveger seg på nedsiden så kjennes det bare enda mere når puta ligger inntil...hehe.

Heldigvis er det ikke månedsvis igjen vi må gå slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...