Gå til innhold

Huff... Lurer på om jeg har fått UVI jeg...:'(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blod vet jeg da ikke, for har ikke testet, og hadde jeg sett det synlig hadde jeg blitt veldig redd.. Lurer på om jeg kjenner sviing, men er ikke helt sikker.. Sist jeg hadde UVI hadde jeg ingen symptomer.. Når jeg nå synes jeg kjenner noe sviing og har hyppigere vannlating så lurer jeg på om det er UVI ja..

hmmm... Kan jo være... Har nettopp hatt det selv, og så da tydelig blod i urinen. Skummelt, ja. Kjente ikke så stert sviing, mer at det var ubehagelig å tisse, og at jeg fløy på do i ett kjør. Du får se det litt an i løpet av natta. Ville ikke gått for lenge før jeg dro til lege for å få sjekka.

God morgen!!

Går på penicillin for uvi selv... tisset masse blod!!!!!! Kommer som oftest når urinen er mest konsentrert...

Husk å drikk masse hele dagen!!!! Kanskje du klarer å holde det vekke!! Og hold deg varm, ihvertfall på beina!!!

God lørdag!!

godt råd: kjøp tranebærkapsler på apotek eller helsekost og bruk hver dag i 1 mnd...det hjelper kjempebra mot uvi,og VIKTIG!!!!! IKKE DRIKK APPELSINJUICE!!!!!!!!!(trodde det skulle hjelpe masse,men det gjør det bare værre...)

god bedring:)

Annonse

Det anbefales IKKE å bruke helsekostprodukter når man er gravd, for de vet for lite om eventuelle virkninger dette har på barnet. jeg ble frarådet fra både lege og apote mot alternativ medisiner/helsekostprod.

Appjuice er et godt råd og gjerne et glass vann ved siden av, for det er viktig å passe på tennene og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...