3barns-mamma <3 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Sniker meg innom her jeg, for å høre om noen her har brukt eggløsningstest som graviditetstest?? jeg har ikm neste lørdag,men går konstant rundt med halsbrann og kvalme.... så jeg er sikker på at noe er på gang her:-) tusen takk for svar og god helg til dere alle:-)
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 kan du ikke bare ta en el test å se da;) er mulig d ikke er nok hcg ennda, men da får du bare vente noen dager å prøve igjenn;)
3barns-mamma <3 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 er det ikke sånn at visst man blir befruktet så skal lh hormonet ikke synke igjen etter eggløsning??
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Det vet jeg ikke så mye om, men el testene gir utslag på hcg da dette hormonet er veldig likt el hormonet. Så om du er gravid så vil el testen gi positivt utslag pga hcg i urinen.
snartmammapåny Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 om du leser på denne linken så står det veldig enkelt forklart om å bruke el tester for å finne ut om man er gravid;) http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm dersom ikke linken virker bruk www.pernille.info
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Jeg testet positivt med eggløsningstest 5 dager før ikm. Ble veldig overrasket og tok derfor en graviditetstest som også var positiv. Graviditetstesten var av den typen som viser resultat 3 dager før ikm. Er nå 27 uker:-)
togoegutter Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg testet positivt med el-test 5 dager (!) før jeg fikk positivt på gravitest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå