Mona og Sine Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 vasker dere allt eller vasker mannen i huset å litt eller? Bretter dere de og å legger på på plass? Jeg prøver å få mannen til å legge de på plass selv, de ligger på gulvet enda, har lagt der en stund nå. Skal jeg stå på mitt eller legge det inn.. hehe. Hva gjør dere?
tingeling m/3 gutter Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 gjør alt selv :-) men det er mye fordi jeg ikke orker å vente på at han skal få gjort det, og sparer også en del masing og hakking for å få det gjort. Men klarer du å se på at det ligger der, så la det ligge.
cambaby*20.juli-06* Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 hehe..her i gården er d æ som vaske klærne, legger de sammen, legg dem på senga til han så han sjøl kan legge de i skapet, men trur du d blir gjort alltid?! nope, de har ligget der ei stund, så minne æ han på d..da gjør han d først..rart d der me de mannfolka...blir av og til skikkelig frustrert over enkelte ting..jaja..men han e nu flink te å fikse på huset ellers hvis d er noe også betaler han regningene..d e jo ok!!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vasker klær, og han vasker kopper:) Hjelper hværandre inimellom:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 samboern min har bodd alene i lang tid så han er veldig flink til å rydde vaske klær. Han er også flink til å si det tar jeg.. men da tar det en stund før han fakisk gjør det.. vant til å bo alene vettu og gjøre det han vil når et passer han Syns vi gjør like mye jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Her er det som regel mannen i huset som bretter klær. Har på en måte blitt hans "oppgave" for han er mye flinkere enn meg til det. Med flinkere mener jeg at han bretter klærne finere enn meg. Jeg har sagt det til han at han er flinkere og da har det liksom blitt hans jobb. Vi Bytter på å legge de på plass da....Og så er det som regel jeg som vasker klær
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vasker alle klærne, mens han henger dem opp som oftest og bretter dem, og legger dem på plass.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Hender en sjelden gang at han kjører en vask, og hender han henger opp hvis han ser det i maskinen. Han var mye flinkere før vi fikk baby. Nå som jeg er hjemme har jo jeg så god tid til det (ifølge ham....) Synes du skal la det ligge jeg.. har tenkt å kjøre den linja etterhvert jeg også.. begynner å bli lei av å stå for all ryddingen her.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 her er det eg som vasker og legger på plass.. ba sambo om å legge sammen kluter en gang, først søyt han masse så bretta han de i trekanter å prøvde å bygge borg hehe
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 her vasker vi klær begge to, men han gjør det kanskje litt oftere enn meg.. og som regel han som tar det ned og rydder på plass også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå