Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som har det? Har aldri prøvd, men nå har jeg en på soverommet mitt, klar til bruk... fikk den i posten tidligere i uka.. Synes det er spennende, men litt skremmende også på en måte... :s Noen med erfaringer? Tror jeg vil være anonym nå... :-) jente24
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Det er et sex leketøy, en fake penis som fks en jente kan ha på seg og pule en annen jente.. Eller en gutt kan ha den og pule jenta si i begge hull samtidig... :-) hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 ...Eller en jente kan pule gutten sin i analen med den! Det ville en av de jeg var sammen med før at jeg skulle gjøre.. *Grøss*
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Hahaha, tror jeg dævver! Hadde hoppet ut av soveromsvinduet da jeg, hvis det var meg..!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Jeg har tatt gubben i rompa med strap-on, og det var kjempespennende...) Aberet er at den er litt vinglete, den sitter ikke like godt fast som en ekte, selvsagt. Det betyr at du ikke kan ta i så hardt/fort man kanskje kunne ønske... Men for all del - en annerledes opplevelse!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #7 Skrevet 11. november 2006 Typen har nå prøvd den på meg, da hadde jeg han sin i toeren og strap-on i det andre... Det var digg... Men vi kløna litt :-) Blir vel bedre etterhvert :-) Klem hi
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #8 Skrevet 11. november 2006 Hørtes deilig ut. Likte han å gjøre det? Jeg og vil ha en slik en, hvor får jeg tak i dette?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Kjøpte det på nettet... "Inn og ut" var det vel vi bestillte fra... Finnes jo mange sider å bestille fra da.. Kondomeriet har vel også... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå