Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 den siste uka nå så har jeg og sambo hatt besøk av folk på kvelden og vi bare har spilt kort og prata veldig koslig syns jeg.. hatt stearinlys og fiiiin musikk! har kosa meg skikkelig merker jeg.. har vært her helt til 23-00 tida.. håper på flere sånne kvelder snart. tassen har stort sett sovet. var en dag han lå på sofaen ved sida av meg å så på da vi spilte. men det varte ikke lenge før jeg måtte legge han igjen. Ettersom tassen sovner så tidlig syns jeg det er best at folk kommer hit. så da slipper vi å ta med en trøtt baby rundt omkring etter 19tida.. Noen andre som har venner på besøk på kveldstid? Eller er det bare jeg som ikke har hatt det før nå?
-carina- Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Har hatt det som det noen kvelder, ja. Skikkelig koselig!!! Foreløpig er vi de eneste uten barn, så da synes vi og vennene våre at det er greit at de kommer til oss. Blir kanskje anderledes når det kommer flere barn i venneflokken. Men nå er det i alle fall ypperlig! Høsten er en utrolig koselig tid, man har så utrolig god samvittighet for å sitte inne. Og stearinlys og ullpledd er ekstra koselig på høsten! )
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Prøver å være sosial på kveldene ja:) Klør litt i kroppen etter voksenkontakt på kveldene etter at jeg sluttet å amme:) Er litt mere kos med flere enn meg og gubben:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå