Gå til innhold

Streiker dere eller "lukter" jeg vondt?

Anbefalte innlegg

Har ikke hvert en kart her i kveld!!!! Tenker dere ikke på en ensom sjel??? som trenger noen å snakke med??....

Så nå går jeg å legger meg. Å i morgen ser dere meg ikke, for vi skal til Solør å besøke oldiss, sees sikkert søndag kveld. Da bør det ha skjedd mye her, for å si det sånn!

God helg, kos dere:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6768247-streiker-dere-eller-lukter-jeg-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg er som vanlig innom og titter litt. Sitter med pcen i fanget og ser tv. Har ikke så mye å komme med selv i kveld, derfor er jeg ganske så stille.

Sitter og leser på fertilityfriend.com istedet og prøver å finne ut av dette med temping. Sitter og lurer på om jeg har el flere dager etter at el-testen blir positiv. I følge mine temper kan det nesten se slik ut. I så fall er det ikke rart vi ikke treffer. Både jeg og gubben er utslitt før jeg har hatt el. Nå har vi ikke sex så ofte, så når vi har holdt på i noen dager trenger vi en pause begge to. Det blir spennende og se denne pp-en. Jeg skal til gu på dag 9, jeg temper og jeg skal ta el-tester. Kontroll-freak er nok riktig ord ja. Men vi klarer f.. ikke og bli gravid... sukk......

Ha en flott helg bente. Her i gården blir det bursdagsfeiring for storjenta mi og masse famliebesøk. Det er koselig det.

Nei, det er litt stille om dagen. Eg er innom av og til mellom alt mas med bustadsalg - vi skal kjøpe hus og må selja leilighet først. Det er jo ein grunn til at vi skal flytte til større bustad, kan du seia. Vi har til vanleg ein typisk overmøblert heim (bokhyllene legg på seg ein meter i året - minst! Det er straffa for å vera akademikar). Ikkje er det plagsomt ryddig her til vanleg heller. Så det har vore eit styr å få kåken presentabel nok til at fotografen kunne ta bilde, men nå ligg dei ute på Finn. Deilig! Gubben kommenterte ganske presist at så ryddig har det ALDRI nokonsinne vore her på den tida vi har budd her. Det er nesten ekkelt. Dvs eg liker godt at det ser ryddig ut, men manglar dessverre dei husmor-gena som skal til for å gidde å halde det slik til dagleg (plar ta det rett før hybelkaninane går til angrep, he-he). Det eg treng, er ei kone... :)

Ellers ventar eg tantebesøk tysdagen, om eg skal dømme etter når eg fekk positiv EL-test, og jada, eg har ømme pupper, men kven har ikkje det. Sukk.

Spennande å høyre om kontrolltiltaka til Martine - kanskje du rett og slett må utsetja pulinga litt for å få klaff :) Eg kryssar fingre - du har jammen fortent eit bøllefrø i magen nå.

trøtt helsing

Jeg er heller ikke så veldig aktiv her om dagen,har mye å gjøre.

Og egentlig lite å fortelle,temper nå for andre mnd og synes det er spennende..har bladd meg gjennom div chart på FF for å sammenligne,

jammen er det mye forskjellig der..

Begynte ikke å tempe før etter EL forrige pp så kan ikke sammenligne med meg selv enda..blir spennende når det skjer,temping er gøy det,og det holdt meg fra å teste til dagen etter ikm sist.

Sex har vi når vi har lyst uansett,men klart det blir vel litt ekstra når charten sier EL..

Lykke til da folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...