Gå til innhold

Tror ikke mensen min har kommet likevel jeg...enda:o( Spotting?

Anbefalte innlegg

Var så deppa i går morges da jeg merket at jeg hadde begynt å blø - på dag 25 i syklusen. Det var bare litt "gammelt" blod+slim (usj, sorry detaljene...) på morgenen. Resten av dagen var tampaxen hell ren. Samme i dag. Pittelitt i morges, og tørr resten av dagen. Da regner jeg vel det ikke som om jeg har fått mensen enda eller? Har ikm på søndag (og den kommer nok, ja...) - så begynner vel å blø på ordentlig da tenker jeg. Nå var det litt kjipt at mensen ikke var kommet enda...da blir det jo lengre til el igjen:o(

Og det artige er at jeg har noen helt sinnsyke menssmerter - allerede. Har kjent det ganske godt i halvannen uke nå, men spesielt ille de siste dagene. Håper bare det ikke blir verre når mensen kommer skikkelig da:o(

Fortsetter under...

Nei, jeg tror nok den kommer. Ser liksom ikke for meg noe annet:o( Får prøve igjen neste mnd...Pleier ikke spotte da - har aldri gjort det før. Kan det være stress? Stresser litt i jobben (dvs sover lite, spiser lite osv) - kan en spotte pga det eller er jeg helt bak mål nå...

jeg har d også sånn! jeg pleier heller ikke spotte, men nå har d komt bittelit farga slim og kanskje en dråpe blod, i tre fire dager, men ellers så er d ingenting! i dag var d som om ingenting skulle skjedd, håper d holder seg borte leeenge! ganske frustrerende. er i 1 pp så regner ikke med å "vinne på lotteriet enda" :P men d er jo låv og håpe på feste blødning :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...