Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hei. I natt våknet jeg av det kjentes ut som om livmora revnet. Den gjorde jo ikke det, men føltes sånn ) . Sikkert bare den som strakk seg litt. Lurer på om det er noen andre her som har hatt keisersnitt etter tidligere sv.skap og merket noe sånt? Egentlig ganske ubehagelig. 21 mnd siden mitt ks.
adelia*termin 18/10* Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har ikke merket noe til det, men et er 4år siden mitt ks. det kan jo være noe arr vev eller noe?
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Takk for svar. Det er mulig at det kan ha vært noe sånt. Ubehagelig var det iallefall.
Gipsy T.21des. Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Jeg sliter med arret etter KS. Det brenner, svir og klør. Er 21 mnd. siden ks her også, fikk gutt i januar 05 Er nå 32+0
makj Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg tok ks i 2002 og gikk og hadde vondt og ubehag i arret mitt i 2 år. Jeg dro til lege som sendte meg videre til hudlege. Det viste seg at jeg danner stygge arrvev. Dvs at det i ks-arret hadde ikke grodd fint, men at det hadde blitt "hullrom" som det ble små infeksjoner i. Hudllegen slettet ut arret, så jeg ble bra. Hvis du plages av arret ditt. anbefaler jeg å la en lege se på det. Kanskje det kan behandles. Verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå