Gå til innhold

Er det noen som kan "finne" ting her?

Anbefalte innlegg

Hvis du har lyst til å hjelpe meg blir jeg sååå glad!

Jeg har ett par fjellsko som er kjempedyre og som jeg er veldig glad i. Men nå kan jeg ikke finne de!!! leter og leter, men pussig nok finner jeg bare en (!) sko! De er nok i boden, men den er rimelig overfylt...Har lett og lett...eller kan den være et annet sted???

TAKK hvis du kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6767504-er-det-noen-som-kan-finne-ting-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det ;) jeg ble faktisk overrasket over meg selv der. er ganske ny på det her :))

Njaa, føler at den ligger i nærheten der et sted, men jeg ville sett etter i posene om du har hatt klærne ute av de etter dere flyttet inn ;)

forresten sett skoen etter dere har flyttet?

Annonse

Ja jeg har sett begge skoene etter at vi har flyttet. I fjor på høsten, men etter jeg ryddet de ned igjen finner jeg altså bare en...litt rart. men kan ha havnet i en annen pose enn "sko" - posen, for der lå den andre som jeg nå har satt i hylla. Kan ha havnet i en pose med klær altså...

Hah! Du er rå!!! Jeg har akkuart løpt ned og sjekket nå - og i den ene hylla hadde jeg en rema 1000 pose hvor jeg trodde jeg hadde noe helt annet. Hva lå der tror du?? Jo da, SKOEN!!!!! TAKK!!!! Har lett gjennom alt snart, bare ikke den hylla, for jeg hadde ikke trodd den lå der. Hvordan den havnet der aner jeg ikke, men samma det. Skoen er funnet

TUSEN TAKK!!! Dette kan du:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...