Gå til innhold

Flere som kun er kvalmen om kvelden?


Nickoline med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle år hørt om denne morgenkvalmen, men jeg er kun kveldskvalm! På en måte er det litt greit, for da er dattera mi lagt og jeg kjedespiser ikke så mye usunt... :-) Men det er fælt å legge seg, for da er jeg så sulten! Jeg er 6+2, kan jeg forvente at kvalmen går gradvis utover resten av dagen? Flere som har det slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var kvalm kun på kvelden. Nå derimot er jeg ikke kvalm lenger, jeg bare brekker meg (og kaster opp noen av gangene) og det er hele dagen, fra tidlig til sent.

Jeg har derimot begynt å ta noen ingefærtabletter og de gjør susen! Det er noe dere andre kan prøve også, men skal ikke ta for mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! samme her ja!!!Starter sånn i fire tida om ettermiddagen og holder seg slik til leggetid...var sånn med min første også...Men har funnet en drikke som hjelper litt ....eplenektar blandet med farris....det er forfriskende og hjelper å nippe til innimellom. Jeg er i uke 10 nå så det er vell ikke så lenge til det gir seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke dumt.. Da får du i deg både sukker og salt! Får prøve det... Eller rett og slett legge meg litt tidligere. Tenker på om kvalmen kan ha noe med trettheten å gjøre. Er trøtt hele dagen, særlig om kvelden. Kanskje jeg rett og slett er så trøtt at jeg blir kvalm av det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kveldskvalm!!! Har ikke vært kvalm omm morgenen i det hele tatt, noe jeg er glad for, for da klarer jeg å gå på jobben.

Det varierer litt, noen ganger kommer det utover dagen eller ettermiddagen, noen ganger er det mest når jeg skal legge meg, For meg hjelper det å spise når jeg blir kvalm. Utrolig slitsomt i lengden, men kvalemn er virkelig grusom!

 

Gleder meg til disse ukene er over!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så absolutt - mest kvalm om kvelden - spesielt hvis jeg er trøtt ---- ekkel metallsmak i munnen - noen andre som har det sånn ????

- jeg kjedespiser noe hele tiden jeg også - prøver å holde meg til knasegullerøtter :o) Men i kveld ble det litt usunt også!!

Hadde det på samme måte med mine tre andre graviditeter -- det gikk over etter 12 uke så det er bare å bite tennene sammen for min del og vente til uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg ikke er det samme som deg, i dag altså 6+2 å jeg er mest kvalm på kveldene. I går kveld var det like før jeg kasta opp men ingenting kom(kaster forresten ikke opp, er det flere som er bare er kvalm å ikke kaster opp?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, jeg er kvalm uten å kaste opp.

Og legger jeg meg forsent blir jeg veldig kvalm, og hvis det går for lang tid mellom måltidene hihi.........

En venninne av meg spiste litt annenhver time på det verste det hjalp.

Takk for tipset om eplenektar og farris skal handle inn det:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...