PetuniA *HøygraviD* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som vet? Legen min skrev ut rekvisisjon til fysioterapaut i dag,men han visste selvfølgelig ikke om man skulle betale noe. Greit å vite før jeg bestiller noen time
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Det kommer helt ann på diagnosen din om du betaler egenandel eller ikke. Hvis det er pga bekkenløsning, så må det stå at det er bekkenløsning med gangvansker for at du får fri behandling.Bare bekkenløsning er ikke nok. Vet ikke om andre diagnoser i svangerskapet som gir fri behandling. Lykke til iallefall:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Hei. Jeg går til fysioterapeut for bekkenløsning med gangbesvær. Det er gratis, men er det andre diagnoser tror jeg det er egenandel.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg går til fysioterapaut med bare diganose bekkenløsning og får det gratis.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 da er du heldig sylvi stvg!!! For regelverket sier noe annet....eller så har du en veldig snill fysioterapeut
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har jo gangvansker da,hvem har ikke det når en har bekkenløsning,men det står ikke i diagnosen.
Blinkimom Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Legen min hadde bare skrevet bekkenløsning på rekvisisjonen. Fysioterapeuten føyde til "med gangvansker" så jeg sku slippe å betale.
dansejentes mamma Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 eg har berre stiv og vond rygg, så eg betaler 180 kr gangen.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Fysioterapauten har ikke sagt at hun har ført til noe om gangvansker,men hun kan jo ha gjort det uten at jeg vet det,men legen skrev bare bekkenløsning i alle fall.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har ikke fått noen diagnose,fordi legen min fant ikke ut hva det var.... Men er ikke bekkenløsning. Min mor trodde det var ungen som lå å pressa på issiasj(gudene vet hvordan det egentlig skrives...)nerva mi,så jeg får sånne giktsmerter fra korsryggen,nedover rumpa og helt ned til knærne. Men legen min visste ikke hva det var som sagt,så gudene vet... Han er så utrolig dårlig lege,vet kun hvordan man skriver ut sykmeldinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå