Gå til innhold

Baby 4 mndr - sammenligne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan din baby?

Min ligger ca. 4-5 min om gangen på magen, og holder hodet fint oppe. Er ganske stødig med hodet når vi holder henne. Vil sitte mye på fanget, liker ikke å måtte ligge bakover. Griper etter leker, og fører de til munnen. Har rullet en gang fra mage til rygg. Men ligger ganske rolig på golvet og leker. Lager mange lyder. Har bare ledd skikkelig en gang. Men ler mye med bare et hikst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som mi lille tulle :) 4-5 min om gangen på magen er nok for henne også, da vil hun ikke mere. Holder hodet helt selv når vi holder henne (støtter litt av og til i tilfelle :), liker å sitte på fanget og lese bok, og ride ride ranke, ALT hun holder skal inn i munnen, gnager masse på hendene men jeg kjnner ikke noe antydning til tenner der inne enda, liker masse oppmerksomhet, men kan også ligge eller sitte i vipestol og leke litt på egenhånd, har ledd skikkelig ca 4-5 ganger, og hikster litt ja :)

Skrevet

Tassen her ler og hikster heletida!

Ligger på magen 5min om gangen har hodet langt opp tar også opp leker.

holder hodet helt selv.

Sitter og står masse på fanget..

tar opp leker og smaker på dem.. veiver litt med armene og kaster dem laaaangt avgårde.

gnager på henda gjort det snart 2 mndr.. ser 2hvite prikker under huden.

babler og lager lyder .

beveger seg rundt i sirkel.. ligger ofte på tvers i senga...

spreller så sokkene havner flere meter unna..

vil ha masse action heletida.

er vill etter biler og verktøy, tv, lys lyder pc mobil.. skikkelig gutt!

kan holde flaska si selv når han får mme..

kan også holde skjeaa og mate seg selv med grøt, men jeg må tviholde på skjea sånn at han ikke stikker den langt inn i halsen..

Skrevet

Høres mye ut som gutten min også :) Han holder hodet bra selv, men støtter litt for sikkerhets skyld enda :) Å ligge på magen er ikke så morsomt, men holder hodet kjempebra :) Elsker å være i fanget eller å bli båret på! Alt skal inn i munnen, er det ikke leker så er det gjerne hele hånda eller fingrene ;) Studerer lekene sine og føler med, leker kjempebra selv med babygymmen og andre leker, smiler, " snakker " og ler masse :) Ser antydning til 2 små tenner i undermunnen, men det er bare så vidt. Elsker å se på tv :) Har enda ikke snudd seg rundt. Er veldig sterk syns jeg, og det har han vært hele tiden, holdt hodet tidlig, og han trekker seg opp når vi holder han i armene, og han prøver å sette seg opp selv hvis han er i sitte / ligge - stilling, prøver å komme seg framover. En skikkelig skravlekopp ;)

Skrevet

skal si du har en veslevoksen liten gutt :)

Skrevet

ja han slutta liksom å være baby for et par mndr sida.. Er snart voksen han.. Trenger ikke mamman sin mer.. hehe :)

så glemte jeg å si at han vil ikke ligge i vogna/på teppe/sofaen osv prøver å sette seg opp.. akkurat som han tar sit upser.. nysgjerrig han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...