_Mona_ Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som har prøvd? De er tjukke, vriker varme. Men er de noe bra egentlig?
Sophie juli 2005 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Hei! De HM dressene jeg har sett er i bevernylon, noe som ikke holder vannet ute og er veldig stivt å bevege seg i. Det siste er spesielt upraktisk for de helt små, som jo kan streve litt med å komme seg rundt selv uten hindringer. Jeg unngår HM dressene til min på 15 mnd - men kanskje andre med andre anbefalinger? Name it fra Exit er billig og angivelig bra! 599,- og har vunnet flere tester
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har den bare som ekstra dress men har ikke brukt den ennå da... men som du sier så ser den god og varm ut, men jeg vet ikke om det holder på vannet og blir stiv ennå...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har vært veldig fornøyd med dem jeg har kjøpt. Jeg har faktisk hatt en som har gått i arv til to etter at jeg var ferdig med den og nå har vi arvet den tilbake slik at den kan brukes på minsten. Den er myyyyye brukt og den er nesten like fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå