Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Så håper vi de tar den på alvor og fjerner knappen Legger ut en kopi av svaret når det kommer
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 hehe, tror du virkelig de gjør det? de gidder ikke en gang å ta tak i de mest trakasserende innleggene her inne... drøm søtt, det er alltids lov å håpe.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 til anonym: gleder meg til og bli kvitt deg! det skal bli en befriende følelse! nå må du nok ta deg til noe annet om dagene... *krysser fingrene for at dette går fort*
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 hehe...hva kan jeg si??ser ned på sånne som deg!! Å håper virkelig ikke at du er gravid og skal bli mamma... Du må tørke bak ørene først tror jeg:) hehe...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2006 til reddharen anonym altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå