Gå til innhold

jeg er ei skikkelig dårlig høne...sukk...

Anbefalte innlegg

Var til UL i dag, etter å ha tatt en kjempedose med menopur i snart ei uke. Det var bare 2 egg som var på vei til å modnes... Det var ca 4 egg til, men de var små... i kveld og i helga skal dosen økes, og vi håper de andre eggene også modnes... Nå lurer vi litt på om jeg skal avbryte forsøket ettersom det er det siste. Hvis vi avbryter får vi nemlig ett nytt forsøk... Vi får se på mandag, da skal jeg inn igjen..

Fortsetter under...

Da er vi desverre i samme båt igjen Snoopi... snufs...

Er også ei dårlig verpehøne, UL idag viste bare to eggposer som ser små og pjuskete ut.

Vi får satse på at økt dose og ny UL viser forbedring.

Megaklem til deg, trasig det skulle bli slik!

Annonse

Dere er så snille! Det hjelper å få litt trøst..

Har det bedre i dag, og jeg kan merke at det skjer noe i eggstokka!

Dette er ikke vårt siste forsøk, men det siste offentlige. Vi går privat hvis vi må! Vi gir oss ikke :o)

klemmer fra

Kjære Snooopi!

Fikk så lyst til å svare deg, for jeg var faktisk ei enda værre "verpehøne" enn du er!

Jeg hadde tre folikler. En var tom, de to andre hadde egg, men bare ETT egnet seg til innsetting.

Vi fikk også tilbud om å avbryte hele forsøket, og prøve på nytt. Men vi tenkte som så; at de setter inn bare ett egg uansett ( vi brukte St.Olavs), og ville gi det lille egget en sjanse.

Jeg var likevell i en litt annerledes situasjon, i og med at dette var vårt første forsøk og hadde flere å se frem til.

Jeg gikk på veldig høy dose hormoner, men likevell ble det ikke flere egg. Det trenger ikke bli noe bedre neste gang...

Sist, men ikke minst...Jeg er 23 uker på vei med det lille egget, som fikk en sjanse:-)

Du må bare følge hjertet ditt, vennen!

Klem, og lykke til fra

Hei Snooopi

Vil bare sende en trøsteklem. Jeg hadde heller ikke mange egg ved uttak, kun fire som egnet seg, og siden tre som delte seg som forventet. Fikk to på frys i januar. Nå har jeg bare ett igjen på frys, men har bare hatt ett offentlig forsøk da. Så det er jo fortsatt sjanser..............

Klem

Hei Snooopi.

Jeg er også en dårlig verpehøne:-) men har fått det til alikevel. Skjønner godt at du vil avbryte hvis ikke det blie flere egg. Krysser fingrene for at helga har satt fart på de små. Ønsker deg lykke til i morra.

Klem fra-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...