Gå til innhold

Eggløsningstest???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sniker meg innom her jeg, for å høre om noen her har brukt eggløsningstest som graviditetstest??

jeg har ikm neste lørdag,men går konstant rundt med halsbrann og kvalme.... så jeg er sikker på at noe er på gang her:-)

 

tusen takk for svar og god helg til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg, men jeg har lest om flere som har gjort det. EL-tester skal visst måle etter både LH- og HCG-hormonet, ettersom de to er ganske like, mens graviditetstester bare måler etter den delen som bare finnes i HCG-hormonet.

Det eneste er at du risikerer å bli i tvil om hva EL-testen virkelig slår ut på. Er det bare en dag med litt ekstra LH-hormon i kroppen, eller var det HCG-hormonet den slo ut på? Så skal du være helt sikker, bør du nok teste med en graviditetstest. Positivt utslag på en slik betyr bare én ting; graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet med en fornemmelse av ett eller annet, og det eneste jeg hadde for hånden var en eggløsningstest. Jeg tisset og testet, og den ble positiv. Fikk bekreftet graviditet etter at jeg fikk kjøpt graviditetstest litt senere samme dag :-).

 

Jeg vet ikke hvor sikker en eggløsningstest er, men den kan i hvertfall gi en pekepinn på hvor det bærer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med en cb eggløsningstest dagen før ikm, og da den ble positiv testes jeg med graviditetstest som også ble positiv. :-)

Har også testet med el test for et par uker siden bare på gøy, og den ble positiv den også! :-) Men tror uansett det er for tidlig for deg å teste nå viss ikke ikm er før om en uke! Da bør du heller vente litt så du slipper å få den negative testen!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:-) jeg testet nettopp med cb digital eggløsningstest og fikk negative svar... tror jeg skal vente noen dager til ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, testet både med el test og gravitest på ikm, svaaaak positiv på gravitest, veldig! positiv på el test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...