Gå til innhold

Hvordan vet dere at afrodrite og buhujenta er samme person?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dumt at dere påstår slikt uten noen håndfaste beviser... Lest nedover nå, greit nok de ikke skal få mye skryt noen av de... samt. de som gidder å irritere seg over de...

Synes det likevel det er feil å se at det er en å samme person.. Når man ikke vet dette sikkert..

Nicket afridrite så jeg da jeg begynte på bim i mai, inne på skravlesiden tror jeg...

Fortsetter under...

Har fått med meg diskusjonen bittelitt da jeg var inne på chatten i går, men forstod ikke greia her, jeg. Er det fordi jeg er Blond, hehe. Sanne, du kjenner jo meg!

Nå har ikke jeg vært inne på bim på lenge, så jeg har kanskje gått glipp av noe?

AniBer5pp: Jeg kikket bare nedover på sidene og lurte på hva som hadde skjedd.... hadde jeg visst det hadde jeg selvsagt ikke tatt opp temaet da jeg skjønner at det er et ømfintlig tema ettersom du ba meg la det ligge.. men jeg var bare nysgjerrig....

Det er bare det at jeg pleier ikke å blande meg oppi disse negative trådene, hadde alle gjort det samme så hadde de ikke fått noen respons og gitt seg etterhvert.. Det er bare det, men det er jo alltids noen som ikke klarer å lese innlegg, velge å ikke svare og bare fortsette med det positive ved denne siden. Nå snakker jeg generelt altså, ikke ta det ille opp du Bare Ine. Forumet blir så annerledes med disse småkranglene her, tenk om alle positive jenter klarte å overse alle de negative!! Det hadde vært noe, men det er vel enkelte som er født til å krangle :) Sånn er vel jenter skapt, hormonbomber til tusen... tihi

Ha en fortsatt strålende fin dag!!

Klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...