Gå til innhold

Hvor lenge sitter stingene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en mnd.siden jeg fødte og kunn ett sting har løsnet!!Hvor lenge skal de sitte??Blir litt smågal for de strammer slik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 til 14 dager fikk jeg beskjed om. 10 dager etter at jeg revna hadde jeg grodd nok til at en lege fjerna 3 av de stinga som gjorde vondt. Tror nok de fjerner stinga på deg og hvis du går til en lege og forklarer saken..

Skrevet

Jeg tok stinga selv etter ca 3 uker.. var ikke antydning til at de skulle forsvinne av seg selv.

Skrevet

Hvordan fikk du til å fjerne de selv??Ikke antydning her heller nemlig!

Skrevet

Mine var ikke borte på 6 ukers kontrollen og legen fikk fjernet 2.

han var usikker på om det var ett til, Det stemte det hadde vokst inn i vevet og begynte å gjøre vondt noen uker etterpå. Var innom ullevål for å få det fjernet, måtte da sy 2 nye sting. De ble borte av seg selv.

Skrevet

Puh, ikke bare jeg som har sting etter 1 mnd tydeligvis :-) Har heldigvis bare ett, og nå tror jeg rett og slett at det bare blir klippet bort! I kveld!!

Skrevet

Her forsvant de av selg selv:) Etter ca en mnd....

Skrevet

Forsvant 2 i går.. 6 uker siden fødsel på mandag.Vet jeg fikk flere sting,men om dem er der eller ikke vet jeg ikke:p

Skrevet

deilig med ks-sting som er usynlige og som jeg ikke har merket noenting til :) jippi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...