Gå til innhold

å tårene triller!


Gulan, gullet og gullklumpen

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt spesielt lett for å ta til tårene, kun når jeg har vært skikkelig sint. Men nå, nå blir jeg rørt over den minste ting - særlig hvis det har med barn å gjøre. To tirsdager på rad har jeg grått på slutten av Greys Anatomi..(det er vel egentlig ikke noe trist serie...?) Jeg kan bli varm bak øynene av en fin reklamefilm. Det er blitt sånn at jeg helst vil vente leeenge med å fortelle at jeg er gravid for jeg er overbevist om at jeg blir å gråte da...Pinlig.

 

Tidligere i dag var jeg på kirkegården for å hilse på slekta, og da tok jeg meg en runde blant gravene samtidig. Utroooolig mange små barn som er begravd der, var til og med en eget lite område der flere var samlet. Tårene trillet....Å det var så trist, å nå begynner jeg nesten å gråte med tanken. Men....det verste av alt, det er litt godt med en skikkelig "storrengjøring" i tårekanalene også:)

 

Er det flere sippegurier der ute?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg også griner lett for tiden. Sambo og jeg så på "min bror Bjørnen" og tårene rant og rant.. Ser jeg noe som bare er litt trist, renner det i øyekroken. Så du er absolutt ikke alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...