Expat Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Blomman, Fjummsi, fortell alt!! (Doedsens nysgjerrig!!)
Blomman Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 en foreløbig stemningsrapport da - mer kommer senere - ok? Kjempeartig å få høre de store snakke om amming - og veldig moro å hilse på Gro Nylander personlig da - min lillegutt sjarmerte henne i senk - hehe (ikke bare min det da!) Hun gav alle oss ammehjelpere en gave! - hennes bok lille venn, hva nå? - signert må vite. Tror folk koste seg med både foredrag og nydelig mat idag ja - smilende fjes overalt - og mediedekning og. Innslag på NRK Østnytt i kveld og!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 jøss på biri! er det mange biringer her foresten?
-pixie- Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Har vært kjempegøy! Nå er jeg også ammehjelper (kunne nemlig bli det der i år) - helt fersk og masse å lære enda:o) Utrolig mange flotte foredragsholdere, og så mange koselige mennesker da! Og nå er jeg litt nyskjerrig på hvem av dere som er Blomman, det fikk jeg ikke med meg gitt. Kjempekoselig å hilse på dere alle sammen!
Blomman Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 få registeret deg på forumet vårt da så får du vite hvem jeg er!! hadde med med tre unger både lørdag og søndag og var med i arrangørgruppa. jeg hadde om ammehjelpens eget forum på lørdag da vi hadde workshops- vet du hvem jeg er da - har jo sett nicket ditt før så moro å få vite hvem du er og - var jo så mange nye som ble godkjent... Moro
Blomman Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 - også bar jeg babyen min endel i et stripete EllaRoo bæresjal
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Hmmmm - hvem var du da? Jeg har et par kandidater det står mellom...
-pixie- Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Aha! Jeg kommenterte jo sjalet ditt! Og hadde en lang og hyggelig prat med mellomste sønnen din, han var veldig opptatt av tulla mi:o) Jeg bar henne mye i svart maya ringslynge. Det er jeg som er pixie på tettinntil;o)
-pixie- Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 ..........og så ble jeg intervjuet på tv................ *littflautja*
Expat Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2006 Hillu (I just arrived here in my fantastic boat)... Jeg er blitt godkjent også, nå i kveld!!!
Blomman Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 og det er deg! - Med svart ringslynge ikke sant??Forresten fikk ikke kommetert de tøffe skoene dine! -Tøffe (for det var du som hadde svarte sko med forskjellig mønster?) Kom på forumet snart da!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Pixie, ja! Da vet jeg jo!!!
-pixie- Skrevet 24. oktober 2006 #15 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg finner ikke helt det forumet, hvor går jeg? Og, ja sko med forskjellig mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå