Gå til innhold

erigert penis på babyer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke sett at min sønn på snart 8 mnd har erigert penis. Har ei venninne som har en sønn som er like gammel som har "ståpikk" hele tiden som hun sier.. Er dette veldig individuelt, eller kan det være noe galt med sønnen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt, noen reagerer voldsomt på at de får av bleia, sikkert derfor hun ser det oftere. Hadde ikke bekymra meg.

Skrevet

Det var jo å et utrykk å bruke på en baby....

Skrevet

Er vel samme det da!! Er jo ikke det HI lurte på...

Skrevet

Nei,det er ikke noe galt med gutten din.

Han er nåkk sunn og frisk...med eller uten "ståtiss":)

Skrevet

Jeg har lagt merke til at dersom jeg tar av sønnen vår bleia rett etter at han har våknet så har han erigert penis, da er det vel det kjente morrabrødet...

Skrevet

Hjelpe meg! Jeg har aldri sett antydning til ereksjon hos min gutt, ante ikke at det skjedde så tidlig. Trodde det kom i puberteten!! Man lærer så lenge man lever :)

Skrevet

Ble ganske sjokkert første gang jeg så det. Trodde også det kom når de ble eldre. MIn gutt har hatt "ståpikk" fra han var noen uker. Han har nesten alltid når han har sovet.

Skrevet

Kan ikke si vi har merket noe til det. Gubben ble helt forferdet her nå. ;-)

Skrevet

Vanlig fra de er helt små det:) Din har sikkert også det, men ikke sikkert han har det når duser det:) Hadde ikke bekymret meg over det. Hør med jm da vel? Ikke sikkert på hvor ofte som er vanlig jeg, sikkert veldig individuelt.

Kommer ikke i puperteten nei..smågutta driver gjerne å drar seg i den og da blir den også hard (kan bli iaf)

Skrevet

lillegutt har det ofte når jeg tar av bleien. er litt merkelig da, men hehe.. mest søtt da.. lille tassen ;o) den virker ihvertfall! bra for han senere i livet ;o) tror IKKE det er noe galt med din baby... ikke alle man merker det på sikkert..

Skrevet

Jeg har lest at barn onanerer fra de er 1 år ca, rett og slett fra de klarer å dra seg selv i snobben, eller ta på seg selv der nede. Derfor de ofte sitter og "koser" med dingsen da de synes det er godt, de drar jo selvfølgelig ikke penis som en voksen mann, men det at de "koser" med seg selv og gjør det fordi det er godt, blir ansett som onani i mild form sier forserne iallefall ! Sjukt !

Skrevet

Hva er sykt med det?

Skrevet

Det er for meg sjukt/sprøtt at små babyer driver å nyter seg sexuelt på en "sexuell-aktig" måte, jeg synes det er sjukt, kanskje du ikke synes det, men jeg synes det !

Skrevet

men kjære deg, det er da ikke noe seksuelt ved det hos et lite barn! han elle rhun merker jo bare at noe e godt, akkurat som de merker at det feks er godt å bli klødd på ryggen. det er DU som legger noe seksuelt i det, og kanskje det er mer sykt?! håper du endrer innstilling da barna dine blir noen år, og finner ut på ordentlig hvordan dette fungerer.

Skrevet

synes fortsatt det er sykt og håper DU lærer deg å slutte å dømme andre mennesker for deres meninger, kanskje DU bør lære deg noe og finne ut hvordan verden fungerer "på ordentlig" og etterhvert forstår at slik fungerer verden, vi er forskjellige, rett og slett ! Og om jeg synes det er ekkelt at barn onanerer så må jeg nesten bare få lov til det, og du må nesten bare leve med det. Helt utrolig at du skal sitte å si at jeg skal endre stilling til barna mine når du ikke vet noe om meg, jeg har ikke flere barn, men et barn, og dessuten så er det ikke sikkert jeg har en dårlig innstilling til barnet mitt selv om jeg synes at tanken på at små gutter onanerer er ekkelt ? Det betyr jo ikke at jeg dømmer og styrer, slik som feks du gjør ;) Nei ikke kast stein i glasshus "kjære" deg...! Blir for dumt !

Skrevet

ja, det var da voldsomt.. mente ikke å tråkke deg på tærne, noe jeg tydeligvis klarte! du må selvsagt mene hva du vil om temaet, det kan jo ikke jeg styre likevel. det jeg mente med å forandre innstilling var at det er synd hvis du overfører tankene og følelsene dine om dette til barnet/barna dine og de også lærer seg at det er snuskete/sykt og ekkelt å onanere når den tid kommer. for det er jo ikke det. og du vet jo sikkert at hvis slike ting blir tabubelagt og ladet med skam så kan det skape problemer som voksen.. men siden du tok slik av på kommentaren min, så regner jeg med at du vet det.

Skrevet

jamen se på steinkastern, synes du det er bedre å overføre det å dømme andre mennesker til barna sine da ? Det driver jo du med, synes virkelig du skal prøve å tenke over hva du selv skriver før du skriver. Og dette tullet ditt med at det kan bli overført til barna mine, herregud, som om jeg kommer til å drive å snakke om onani med barna mine ? Det er nok ikke noe tema som kommer til å komme opp, "ja onanerer du da gutten min". Så hva jeg enn måtte mene om temaet så vil nok ikke det bli noe samtaleemne her i hus. Enda en ting, jeg har ingenting imot onani, men synes JA at det er ekkelt at så små uskyldige barn gjør det. Ikke fordi jeg synes barnet er ekkelt, men fordi jeg ikke helt klarer å koble de to tingene med hverandre, da får jeg ekle vibber. Er noe helt annet når de blir store. Slike ting ER tabubelagt, men ladet med skam vil jeg ikke si. Jeg har aldri sittet å pratet med familie om onani, betyr ikke at man ikke gjør det for det, er jo bare rett og slett ikke noe man snakker med faren/moren sin om. Mulig du gjør det, men det får i såfall være slik du har det. Jeg har aldri snakket med pappa om onani, det kan jeg love deg, men onanere - ja det gjør vi nok begge..uten av vi trenger tipse og fortelle hverandre om det.

Du har ikke klart å tråkke meg på tærne, synes bare det ble for dumt at du skulle dømme min "overførsel av tanker" til barna mine, enda du ikke har anelse om hvilken kontakt jeg har med de eller ikke. Det er du som drar frem ord snuskete ! Glem heller ikke det !

Jeg er ikke sint på deg, men føler at jeg ikke trenger å bli fortalt hvordan jeg muligens oppdrar barna mine, når jeg er en meget avslappet person ellers. Bare liker ikke tanken på at små babyer onanerer, riktig eller galt ? Opp til enhver, jeg synes tanken er forstyrrende.

Ha en finflott helg du... !

Skrevet

enig med anonym her, det er en smule rart/ekkelt å tenke på at gutten min onanerer - hjelp

Skrevet

individuelt, vil jeg si. Gutten min er 10 mnd gammel og "lillegutt" har reist seg ett par ganger når jeg feks har smørt han inn med krem i lysken... hm... tror han liker det, jeg... hehe

Skrevet

hatt en traumatisk barndom eller? man har et "sexliv" helt fra fosterstadiet.

Det er like vanlig som å spise mat... Det er noe som er medfødt...

Det er foresten slik man lager barn også... ;-)

Skrevet

Lurer på når onani ikke lengre er tabu..

De minste gjør da selvsagt ikke "noe ekkelt" med vilje. De oppdager vel noe som er godt da, også gjør de det. Samme som at de oppdager at det er godt å sitte på mammas fang, eller å bade.

Er vel ikke akkurat bevisst onani fra så tidlig alder vel...

Skrevet

Lille gutt har hatt eridrert penis helt siden han ble født. Har merket at han gjerne tisser når den er sånn:) Vi fikk oss noen overraskende stråler i førsten, men har nå lært oss å se tegnene på når noe er på¨gang:)

Skrevet

det ER veldig lett å sammenligne barns sexualitet med vår, men det er jo to helt forskjellige ting. en unge ligger ikke akkurat å tenker på pupper eller noe tennende i det hele tatt når den koser med tissen, den bare ja, rett og slett koser seg :) for ungen så er det ikke noe sexuelt i det hele tatt fordi den (skal ihvertfall ikke) ha noen erfaring med noe som har med sex å gjøre. de utforsker seg selv, og det må de få lov til. noen har vanskelig for å forholde seg til at dens lille, søte unge onanerer, og det er forståelig. onani er jo ikke noe man forbinder med små barn. mens andre synes ikke det gjør noe i det hele tatt. ingen tenkemåter er rett eller galt! så lenge en ikke sier eller viser holdninger som kan skade barnets senere sexualliv, så må alle få lov til å synes det de vil om barn og onani.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...