Gå til innhold

Noen som ikke får eggløsning, og som har fått Pergo....

Anbefalte innlegg

...og så har fått EL? Forrige gang jeg hadde EL var i mai (påvist ved blodprøve), så jeg kan få EL, bare veldig sjelden. Jeg har hatt en enkel Pergo-kur og nå er jeg på dag 20 på en dobbel kur, og det er ingen tegn til at det blir EL denne gangen heller. :o(

Noen som er/har vært i (eller kjenner noen som har vært i) en liknende situasjon? Noen som har fått EL av Pergo? Blir så frustrert over å gå på medisiner, og ikke få noe annet enn bivirkninger igjen for det...

Jaja, fredagskveld og snart pizza. Blir koselig! :o)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har pcos, og ingen el av megselv. Fikk pergo som jeg skulle gå på i fire mnd. Jeg fikk el hver gang av dette.. Så den funka på meg iallefall (i tillegg til bivirkningene). Tok digital cb el-test annenhver dag fra dag 12...

Hehe! Tok nettopp en EL-test, og den virket positiv... *smile-litt-forsiktig* Jeg bruker billig-strimler, og de er jo ikke alltid like lett å lese av, men jeg tror den er positiv. Den er i hvert fall ikke helt negativ. (Typisk når jeg nettopp har lagt ut en syte-tråd.) Håper jeg får EL nå da! :o)

Heisann!

Jeg har fått info om at man ikke skal stole helt på EL-tester når man går på pergo, for den kan gi feil resultater.

Forrige pp gikk jeg på enkel pergokur og tok EL-tester lenge rundt den tiden jeg skulle ha EL... men ikke noe utslag...Men utfra utflod og temp så har hadde jeg EL den perioden.

Jeg tok EL-tester forrige gang også, og da fikk jeg ikke utslag, og jeg tok blodprøve også, så jeg vet at jeg ikke hadde det sist. Blir spennende å se på blodprøven til uka om jeg har EL. Håper det ikke er falsk alarm...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...