Gå til innhold

klan det være slimproppen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blør litt fra der nede... det kommer med en del slim.

kan det være slimproppen??

har sett noen har skrevet om slimpropp. hva er det??

er i uke 35 + 5. burde jeg ringe føden??

har ikke noe form for ubehag ellers.

Pliz svar meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok slimproppen ja, er det friskt blod skal du kontakte føden- er det gammelt, brunt blod kan du ta det med ro...ring uansett om du er bekymret;)

Skrevet

ringte føden. hun sa at jeg bare skulle vente og at jeg kansje kom i fødsel snart. og om jeg gjorde det skulle jeg ringe igjen.

hva er slimproppen??

hvordan påvirkning har det for babyen??

takker for svar :-)

Skrevet

Slimproppen ligger som en slim-propp/hinne ved livmorhalsen og fanger opp bakterier o.l slik at det ikke kommer opp i livmoren. Når mormunnen åpner seg litt løsner den og kommer ut...av og til uker før fødsel, eller ved start. Er det lenge før fødsel, dannes det ny slimpropp. Håper du ble litt klokere ;)

Skrevet

Slimproppen

Et tegn på at fødselen nærmer seg, kan være at “slimproppen” går. Slimproppen er en geleaktig klump som sitter i livmorhalsen. I hele svangerskapet har den sittet der og beskyttet barnet i livmoren. Slimproppen kan gå opptil flere dager før fødselen og forteller bare at livmoren forbereder seg. I blant kan slimproppen gå uten at du merker det. Det hender at den har spor av blodstriper i seg, og den behøver aldeles ikke se ut som en propp.

Fødselen kan starte med rier, vannavgang (vannet går) eller blødning. Eller som en kombinasjon av disse faktorene.

fant det på babyverden... er ikke så flink til å forklare...

og det er ikke farlig for barnet

Skrevet

sikkert begynnelsen på proppen.Min har nå gått over to dager,idag kom selve sjefsproppen,da er man VIRKELIG ikke i tvil...diger og ekkel.Igår bare gammelt brunt,grønt blod.

Skrevet

hvor stor er denne slimproppen?

jeg skal føde for andre gang i desember. men jeg kan ikke huske å ha sett noen slimpropp sist jeg var gravid... kan man overse den?

har tenkt mye på dette....hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...