Gå til innhold

Snorkfrøken har vært hos lege...


Tjukkeberta

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos lege, høye verdier på første hCG pøve. Ho reagerte veldig på at det ikke hadde kommet klumper eller mer utflod/blod. Jeg er sykemeldt til tirsdag og da får jeg svar på neste prøve. Er den forhøyet får jeg UL. Er den synkenede er det en MA og da "rydder kroppen opp selv". Godt å få prate med henne i dag å fortelle hvordan jeg føler!

 

Jeg er innstilt på at det er som hun sa første gangen, nemlig 99% MA. Jeg fikk jo vite det tirsdag og har hatt min reaksjon og slik.

Men da kommer jo sikkert den siste bekreftelsen på tirsdag, så det blir godt å bli "ferdig med det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist - men som du sier - bedre å bli "ferdig med det"...

Håper det ordner seg likevel da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, men det er kanskje greit og forberede seg på det verste? Skal tenkje masse på deg fram til tysdag, veit ikkje heilt kva anna ein kan seie...

 

Ein stor varm klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at du fikk ny time hos legen din og at du fikk pratet ordentlig med henne. Da er det bare å vente på svar på tirsdag.

Men det er en ting jeg synes er rart, at legen sier "kroppen rydder opp selv". En MA betyr at fosteret dør og at kroppen nettopp ikke støter det ut selv, det kan ta flere uker før det vil komme ut, og i mange uker skal man ikke gå med et dødt foster i magen. Da jeg hadde MA ble jeg hasteinnlagt for utskraping samme dag, og det hadde vært dødt i max 2 uker.

Synes det er kjempetrist at du må oppleve dette, og vil bare si at jeg synes noe av det legen din sier virker veldig rart. Men nå skal jeg ikke "mase" mer på deg om det.

 

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at det går bra likevel, jeg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helte eig Piivo! Jeg tor nok ikke siste ord er sagt i denne sak, uansett hva utfallet blir...Du maser ikke, det er derfor jeg skriver her for å få tilbakemeldinger. Mange har reagert på legen min og det syns jeg egentlig bare bekrefter det jeg syns har skurret selv...

Blir spennende, tirsdag kl 10. Skal skrive her uansett hvordan det går!

 

Siste ord er ikke sagt! (sitat: Oddvar Stenstrøm, TV2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...