Gå til innhold

hysteri light...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært svært entusiastisk til alle slags måter å forutsi EL og liknende når jeg prøvde å bli gravid, er jeg nå som jeg har blitt gravid desverre fortsatt med en del av de tingene jeg gjorde under PP'ene. Temper ganske ofte om morgenen fortsatt for å sjekke at det fortsatt er graviditet på gang, og dessuten kjenner jeg på livmoren nå som den vokser der det litt spennende, men: nå har jeg funnet ut at livmormunnen er ganske åpen og synes det er fryktelig skummelt! Den har vært slik de siste ukene. Har ikke blødd noe, men har hatt en del vondt i korsryggen som visstnok ikke skal være så bra.

 

Noen der ute som har en slik åpen livmormunn, har fått det sjekket og alt er topp stemning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvordan livmortappen min er, for jeg har ikke kjent etter siden jeg fikk positiv test. Men legene har sagt alt ser bra ut der nede..

 

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å slutte å sjekke så fælt. Slutt å måle tempen, slutt å ta graviditetstester, og for all del, slutt å kjenne på livmortappen.

 

Inne på pernille.info så frarådes det å drive å "tafse" på livmortappen etter konstantert graviditet. Fordi du aldri vil vite hva som forårsaket det dersom det ikke skulle gå så bra...

 

Er du skikkelig usikker, så få legen til å se etter på en GU, da ser de jo om noe ser unormalt ut.

 

Så lenge du ikke blør eller har sterke menssmerter, så må du bare prøve å tro at dette går bra :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...