Gå til innhold

Avent pumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg avent manuell pumpe, og den funker som bare det-men uten silikon-massasje-tingen som skal være inni pumpa for å gjøre det mer komfortabelt. Da suger den rett og slett veldig dårlig. brystvorta kommer ikke langt nok nedi.. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få til å bruke den? Det virker litt mer komfortabelt med den silikon-dingsen nedi..

Takker veldig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme problemet og gav opp. Gikk over til elekstrisk, medela swing. Kjempefornøyd, kan taes med i handveska den og. Litt dyr kanskje.Beklager at jeg ikke har noe råd.

Skrevet

Hei!

Jeg bruker samme pumpe og bruker silikon-saken også, men tror ikke den nødvendigvis gjør det noe mer behagelig. For de andre pumpene jeg har brukt som ikke har en slik silikon-sak er like behagelige/ubhagelige. Det viktigste er jo at den suger godt uten at man blir sår.

Skrevet

tegner meg på den her! synes den silikondelen ikke sitter skikkelig.

bruker den ikke lenger, men tror jeg klarer å pumpe greit likevel!!

Skrevet

Jeg måtte også fjerne silikonsaken da først fikk jeg pompet skikkelig.

ER veldigg fornøyd med pompa.

Skrevet

Jeg måtte også kutte ut silikon-dingsen. Sugde ikke bra med den. Ellers synes jeg den er grei.

Jeg har ellers gått over til medela elektrisk pumpe som jeg stort sett bruker i stedet. Men manuell fungerer også :-)

Skrevet

Jeg har Avent sin elektriske pumpe og jeg fjernet silikon-dingsen og bruker den uten! Funker bare fint det!:)

Skrevet

Har også avent manuell pumpe, men jeg har ikke plagdes noe særlig med den silikondelen da. Bare pass på å stimulere brystvorten(utdrivingsrefleksene) før du begynner å pumpe så du slipper å "dra" melka ut.

Synes den er litt hardhendt uten den silikondelen, men det er vel smak og behag.

Skrevet

Hei du.... jeg sleit også veldig med den silikon saken i starten, og fikk det ikke til, kom mer melk under den enn i flaska... Men etter flere forsøk, fikk jeg litt mer dreisen på det... Det er veldig viktig at den sitter ordentelig på, og den hvite ventilen, må også dyttes på plass en ekstra gang innimellom....Uansett hvis du får dete til er det veldig effektivt å pumpe samtidig med ammingen, da flyter det mye lettere... litt knotete i starten da men... Lykke til... det gåtr bedre etter hvert...

Skrevet

har utviklet et hatforhold til min avent manuelle pumpe.....skal prøve den uten den silikondingsen (har ikke tenkt på det før).

Foresten så har min pumpe en tendens til å skru seg opp mens jeg pumper...utrolig slitsomt. Uansett så pumper jeg ikke mere...

Skrevet

Jeg sleit også med den innimellom. Om den ikke ville lage skikkelig vacuum tok jeg den av og hadde litt vann inni plast-tuten før jeg satte på igjen silikontuten. Da funka det. Om det kom melk med en gang og lagde litt søl der var det ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...