Gå til innhold

10 uker på vei og blør !!!


<3 Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg er akkurat 10 uker på vei i dag og for 1 time siden kom det slim med litt blod.og etter det har jeg blødd litt og litt hele timen,men lite nok til at jeg kan ha truse innlegg.men dette skjedde aldri med første mann,så jeg er kjempe redd for at noe er galt. Har ikke smeter. noen som har hatt lignende?hjelp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, skjønner at du er redd. Har lest at hvis du har småblødninger er det ofte ikke farlig, men jeg ville uansett kontaktet legen og fortalt om det. Da får du tidlig UL og de kan sikkert fastslå situasjonen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke vente helt til mandag med å kontakte fast legen!fikk time til ultralyd på oslo city i morgen. men tror jeg drar til legevakta i kveld for å lete etter hjerte lyd! blir gal av å tenke og vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg blødde litt i begge mine svangerskap, med første i uke 15 og siste mann hele 3 trimester...

Det var ikke noe farlig, men begge gangene fikk jeg komme inn og sjekke fosterlyd på legevakten...

Ring så kansje du blir beroliget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt blødninger både i uke 8-9, 12 og 13...det var lyst blod og blodig utflod. Fant ut att jeg hadde lavtliggende morkake+ liten blodansamling i livmor og skal ta det m ro. Få deg time hos en gynekolog og finn ut av saken så slipper d å bekymre deg ang årsak. Håper det går bra m deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff å uff! jeg hadde det son som deg sist jeg var gravid!

jeg råder deg til å dra på mottakelsen på sykehuset å prate med vakthavene gyn!!!!! det kan hende du har en morkake som ligger forran barnet å det er ikke farlig bare det at du ikke kan få en vanelig fødsel men keisersnitt isteden, for ellers kommer morkaka ut først! det var det jeg hadde å derfor blødde. det kan oxo være en begynnelse på en abort (ikke for å skremme men har vært der oxo) (mistet 2 på rad begge med blødning)

 

men RING mottagelsen eller sykehuset å spørr etter vakthavene gyn. da får du sikkert komme dit med det samme!! dem kan jo ikke avvise deg når det gjeller graviditet/blødning!

 

håper på det beste for deg å krysser alt jeg har som kan krysses for deg! gi beskjed hva som skjer med deg da!

 

lykke til!

 

koz juli-baby ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fossblødde i svangerskapet, gikk fint for det. Blødde veldig mye, hadde flere mensblødninger. Men mistet tidligere da jeg også blødde.

 

Dersom det er noe farlig får du sterke smerter, dersom du ikke har det kan det være blod som ligger i livmoren som skal ut. Men du må alltid undersøke det når det blør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt i uke 8 forrige gang jeg var gravid. Var hos fastlegen til undersøkelse, og fikk så etter eget ønske henvisning til innvendig ultralyd. Da fikk vi se forsteret, og det lille hjertet som slo, og den lille gutten vår ble født frisk og fin. Det var veldig betryggende med den ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter det var beroligende å lese!

Begynte å blø i ettermidddag, men håper på at det kan være noen av årsakene dere skriver om:o).

Skal på sykehus imorgen, nå kan jeg legge meg litt mer beroliget..

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...