Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å gjøre noe her.....Med å få VEKK afrodrite, buhujenta og kråkebolla som sikkert kommer snart inn også. Mulig dette er en av samme person alle sammen.

De er ute etter å bare lage dårlig stemning her og ødelegge. Nå har jeg fått nok av disse folka.

Så dere som er enig med meg signer her, så vi får disse bort fra BIM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer jeg uten problem....

Ha en god helg alle sammen.

Skrevet

Signerer med pen løkkeskrift.. hehe!!

Skrevet

signerer gjerne!

Skrevet

syns ikke noen skal bli kastet ut..men de kan få en advarsel ja....for nå oppfører de som idioter.....

Skrevet

Signerer jeg også..

Skrevet

signerer. unødvendig drittkasting, det er det de driver med.

Skrevet

Er ikke ofte jeg sier ifra men NOK ER NOK!!!!!!!! Få Afrodrite, Kråkebolla og Buhujenta bort herfra...enig med deg juhujenta, de er nok en og samme person....det er er så umodent og barnslig. Har de lyst til å kverrulere så kan de gjerne legge igjen et innlegg til meg....I'm in the mood.......hihihihahahahehehehehehe....nå går det en faen i meg.....heheheheheheheh!!!!!

Skrevet

emblamamma:

Nok er nok ja. Nå har de holdt på sånn i flere helger her med å ødelegge. Og legg merke til i helgene. Nå bør de komme seg ut her og de er samme person.

Skrevet

Signerer jeg også!

Og enn så lenge får vi bare la være å svare noe som helst på innleggene deres!

Skrevet

signerer jeg også :)

og sier som tingeling:IGNORER!!!

D er d eneste som funker...

Skrevet

Nå er det bare å rapportere buhujenta som er den samme personen som afrodrite og kråkebolla.

Skrevet

Når man rapporterer noen så skriver man bare mail til moderator. Jeg har gjort det mange ganger :-)

Synes ikke noen skal bli kasta ut. Hfolk sårer noen så bør de få en advarsel da.

Skrevet

Tror ikke helt jeg har fått med meg hva som har skjedd,jeg...

...borte fra bim i noen timer, og så dette....

hm....må vel bla litt her.

Skrevet

jeg er med...støtter dere fult på det,,,går bare ikke an.

Skrevet

Er ikke enig... Folk må få si hva de mener... Sårer de noen, ok... Nok med en advarsel.. Er vel flere her inne som har såret noe... som ikke har blitt kastet ut eller fått advarsel...

En advarsel holder mer enn nok...

Skrevet

Søren! Nå som det var blitt så koselig her igjen! Synes Juhujenta er en kjempekoslig jente, jeg! Og alle dere andre også! Synd noen få ødelegger så til de grader!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...