Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Nå er det på tide med et nytt treff! Prøver en aller siste gang å rekruttere nye prøvere bosatt i Bergen! Om du er innflytter eller har bodd her hele livet: meld deg på treff! Når kan dere da, jenter? Jeg kan kveld/hverdag eller dag/helg. Hva med fredager? Rundt klokken 19-20?
Erle85 Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 fredager skal passe for meg... tror jeg da:) dere andre??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Fredager er bra!!! Jeg er med så klart!! Noen andre?
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Fredager er bra, men ikke neste fredag..... da får jeg besøk av en kamerat. Hva med dere andre? Når kan dere? Tenker særlig på prøvere i Bergensområdet. Om du har barn fra før eller ikke, spiller ingen rolle!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Alle fra hordaland: kom kom :-) Dette er jo mitt siste treff siden jeg blir gravid i november :-)
Hilsen Aud Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Kan jo alltids prøve å mote meg opp, men tør ikke love noe Kan uansett alle dager....
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Jo, du må komme! Hjertelig velkommen! Du har vært her en stund på bim du, har du ikke Happy?
Hilsen Aud Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 har vært her siden ca mars, men er veeeeeeldig privat ang prøvingen, så kan ikke love at jeg tør komme på BIM-treff. But you never know, bor i sentrum så om jeg får ånden over meg så dukker jeg uanmeldt opp! Vet hvordan vesken ser ut, he he...
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 Du kan jo bli litt kjent med oss på msn først? Kan legge deg til, jeg, om du gir meg msn-adr din? Kan møtes på chatten nå om du vil? Går inn der jeg.. så kan du komme
Hilsen Aud Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Så koselig av deg, _bare Ine_, men skal nok legge meg nå. Kanskje en annen gang, evnt på BIM-treff, he he God natt!
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #16 Skrevet 21. oktober 2006 Den er god! Natti natt! Og vi er ikke skumle, bare superkoselige!
Lillemy72 Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kunne godt tenkt meg å komme på et treff en eller annen gang, jeg bor litt nord for Bergen. Men har litt problemer med å få tiden til å strekke til. Skal prøve å få det til.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. oktober 2006 #20 Skrevet 23. oktober 2006 Happy!! Du kan jo komme inn på zupperia når vi har treff og se oss, og syns du at vi ser hyggelige ut kan du komme og sette deg ned, og hvis vi ser skumle ut kan du bare gå igjen :-) Det er det som er så bra med dette :-) Gjorde det samme selv da jeg var på mitt første tref med et annet forum, heldigvis satt jeg meg ned da :-) Håper du kan komme Lillemy!! Er det noen dager som passer bedre enn andre?
Lillemy72 Skrevet 23. oktober 2006 #21 Skrevet 23. oktober 2006 For meg er det vel like vanskelig uansett. Kjæresten jobber en del kveld og da faren til barna mine ikke kan stille opp for dem, så må jeg ha barnevakt uansett.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #23 Skrevet 24. oktober 2006 **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. oktober 2006 #24 Skrevet 24. oktober 2006 Dette så kjempefint ut i ruta når jeg laget det, men da jeg trykt på lagre forandra formatet seg og min kunst ble ødelagt :-(
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. oktober 2006 #25 Skrevet 26. oktober 2006 Kansje noen kan skjære gjennom og bestemme en dag? På tide med treff nå, er to uker siden sist :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå