lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 vi driver jo å dytte opp alle andre innlegg for å få den dumme tråden ned... så IKKE skriv mere på den da...... nå gikk den rett opp igjen jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom igjen å dytt jenter ) jeg nekter å få dårlig stemning her igjen! ) )
Petrinemor Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 min feil.. så ikke det før jeg hadde lagt den ut.. sorry..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 hehe! ikke bare deg ;o)
**Håper** Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Enig. IKKE la afrodriten som er samme person som buhujenta få ødelegge her nå. OVERSE.......Er det h*n ønsker å oppnå.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Og hva om vi skriver om ting som ikke bare omhandler "BliGravid" her inne??? Må jo være lov å ønske hverandre god helg og sånt?? Kan jo bli litt mye el-slim og annet gørr til tider Hehe... Dere er supre Håper vi alle blir gravide snart
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2006 ja det var jo det jeg mente! vil ha ALT opp, for å bli kvitt de slemme trådene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå