Lykkelig smil Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som har noen anbefaling om hva som er best når man får en liten baby i desember??
lifa og Eline Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Snuppa her er født i beg av februar. Vi har Quinny frestyle 3xl comfort vogn. Vi kjøpte Oldenwaier den med bamsen inni, det er dun. Den kan brukes til barnet er 3 år. DEn er god og varm er den for lang for vogna er det bare å dytte den litt opp i nedkant. Fikk kun brukt den i februar og mars da den ble for varm her i Oslo i april. I høst har vi kunn brukt den en gang da den er såpass varm at jeg synes det er for tidlig å ta den i bruk.
shannabais Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kjøpte voksi pose til min sønn for 4 år siden. Den er jeg utrolig glad for at jeg har. Skal også bruke den til nestemann som kommer. Begge barna er og blir født i desember, så det er godt med noe som er varmt og som barnet kan pakkes godt inn i. Voksiposen kan brukes helt frem til barnet er 3 år.
Ella i farta Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 det er veldig individuelt..jeg fikk en voksi pose som jeg brukte første året med sønnen min, men i år har jeg byttet til odenwalder fordi: Voksi posen er vanvittig svær, bred, lang og klumpete. Knytingen er upraktisk og det kan være vanskelig å få den til å ligge fint rundt ungen. Dessuten er den så varm at du nesten ikke kan bruke den, fordi ungen brenner opp... Jeg har kjøpt odenwalder dunpose nå, den er lang, men ikke like tjukk og styrete som voksien, men holder like lenge om ikke lenger. Den skal faktisk passe helt opp til 5 år. Den har også hull til seler, som voksien ikke har. Hadde først bagvogn og der passet jo voksien, men nå har jeg quinny freestyle og der har jeg ikke sjans til å få plass til voksien...
hemmeligvemmelig Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Vi har kjøpt Lammy dunpose (den med lammeskinn), som skal kunne brukes til 5 år. Ble helt svimmel av tanken på å knyte voksiposen hele tiden, og derfor ble den dunpose her
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Har voksipose som æ fikk tel frøkna som nu e to år... syns den e super æ... brukt den sist i påska på hyttetur... æ syns den e super æ Har Simo duo vogn og ikke nå problem med plassn Lykke tel med valget ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå