Mamma til 3 gullgutter Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Er i uke 34 nå, snart 35 og har begynt å få slik nedtrykksfølelse av og til. Er litt vanskelig å forklare med det stikker skikkelig til i underlivet av og til. Er vondt når det står på men det vare ikke lenge. Er en del plaget med kynnere i tillegg. Noen som har opplevd noe av det samme og vet hva det kan være?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde/har det på akkurat samme måte,og det kan være fordi babyen har lagt seg med hodet ned. Jeg kjente stor forskjell når hun la seg med hodet ned. Og kynnerne er iallefall bare bra etterhvert, det er bare livmoren som øver seg til riene skal sette inn...
Prins&Prinsessa Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jepp...h*n holder nok på å fste hode sitt ja :) Tro meg nedpresse blir bare sterkere og sterkere etter som tiden går. Er i uke 40nå å det kjennes ut som han sklir ut hver gang jeg røyser meg
ballong Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Helt vanlig å kjenne dette , er en del av å modnes . Tyngdefornemmelse, stikninger i underlivet og murrende menstruasjonslignende smerter i korsryggen , kvalme, fordøyelsesbesvær og urolig søvn. Rastløs oppstemthet og fornyet energi...er alle fysiske endringer i kroppen før fødselsprosessen tar til ( uker, dager)..varierer jo da hvem som kjenner hva og hvor mye og hvor lang tid i for veien..synd det ikke er en`fasit bare;)
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Er i uke 36 og spurt jm på forrige kontroll ang dette med 'kniv stikke' følelse i skjeden. Har de bare av og til når jeg går, men det er utrolig ubehagelig. Hun mente at det er fordi at barnets hode presser på nervene på bekkenbunnen og at bekkenbunnen er slapp (ikke flink til knipeøvelser). Hun sa at det er veldig sjelden at 1.gangs fødende spør om det (de har gjerne en 'strammere' bekkenbunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå