Gå til innhold

hihihi.....

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saboeren min har ikke hatt så veldig masse sexlyst siste tiden..... men det kommer seg... jeg har jobbet inatt.... la meg når jeg kom hjem kl 08, sambo lå ved siden av meg... han skulle på kveldsvakt...

kl 12 våknet jeg av en opphisset sambo med nyskjerrige fingrer over hele min kropp, og fortere en kvikkt hadde han snudd meg å lagt seg oppå meg, hehe!! lysten kom akutt, og det var jo ingen dårlig måte å våkne på..... han sto opp og stelte seg, kom inn for å si ha det før han gikk på jobb og overøste meg med nusser overalt, hihi! var vel i sitt romantiske hjørne idga :o)

En fin begynnelse på dagen min :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen så utrolig deilig da lengter:=) Nyt det.

Klem

Skrevet

Så koselig!

Hørtes ut som en flott start på dagen og helgen!

Håper iveren holder seg!! ;-)

Skrevet

hehe! ja vi får håpe det! vi har nesten ikke sett hverandre denne uka, vi har jobbet så forskjellig... og uka før det hadde jeg TR, så han var vel nøden nå... thihi!

Skrevet

Dette var et koselig innlegg... så skjønn han er da...

Eg er så heldig at mannen min kysser meg på pannen el. det han finner i mørket hver morgen før han går på jobb... så stor eg opp noen min etter det... god start på dagen!!!!!!!!!!

Men tror eg skal nevne at det er flere alternativ... he he!!!

God helg lengter!!!!!!!!

Skrevet

takk!! ja det er ikke akkurat hver mrgen man våkner på den måten :o)

etterpå sa han.... ja, nei men du får bare sove videre, og så lo han.... han så selv det komiske i dette akutte behovet!! hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...