Gå til innhold

Har dere tenkt på utstyr enda?


PrinsessaPåErta

Anbefalte innlegg

Jeg for min del, tenker og drømmer om alt jeg skal kjøpe til babyen, i disse dager tenker jeg mye på hva slags vogn vi skal ha.

 

Har dere noen tanker, vi får jo barn på sommeren, hva er best av duo, kombi eller bagvogn?

 

Jeg synes Emmaljunga sine er så fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,-)

Har egentli holdt litt igjen,men sånn innerst inne har e no sneke me tell å tenkt litt... har så lite peiling på vogne, einast e veit e at mamma har ei flott vogn som e over 30år gammel stående på lofte som e har fått...men den bi jo mest til pynt å små turer på flat vei ;-) skikkeli fiiiiin ;-)

har sååååå løst t åhandle masse no me ien gang men må vel mest kikk... har termin 10.mai så d e jo ei stunn t ennå:-)

Men ein ting e no sikkert, d e DYRT før vogn...

Edu langt på vei?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke lang på vei i det hele tatt, jeg er 5+2 idag! Og vi skal nok ikke begynne å handle noe før etter ul tror jeg, men jeg kikker litt på nettet og på tilbudsaviser da- det er jo så gøy!

 

Jeg elsker jo å shoppe ellers og jeg da...men du har helt rett, alt er dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi,, jeg prøver å overtale mannen min til en liten ikeatur i morra..

ikke noen store greier.. bare ordne med benkeplass på badet og sånn,, ikke noe påfallende, men så ting er mer i orden når det nærmer seg..

 

:)

 

jeg liker også å shoppe!! men på studentbudsjett må det planlegges litt, så hvorfor ikke begynne? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kikka litt, det er jo greit å ha litt overblikk. Men har ikkje kjøpt noko enno (anna enn nokre få bodyar, og det var berre fordi dei var så saiiko billege). Trur vi kjem til å kjøpe kombivogn, men det kan hende vi er heldige og får arve ei 2003-kombivogn - det hadde vore det beste. Dersom vi ikkje får arve kjem vil til å kjøpe brukt, det er jo vanvittig dyrt med ny vogn!

 

Trur vi kjem til å kjøpe det meste brukt, og arve ein del. Eg er jo student, så med ei inntekt og stipend/lån har vi jo ikkje så utruleg god råd. I tillegg skal vi kjøpe leiligheit no, så der går alle sparepengane våre... *heh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ, ikke egentlig. Har tenkt at vi må ha en dreamy bag og kanskje en ny babybilstol, men eller så har vi det meste, men så er dette tredje barnet da ;-) Blir sikkert noe klær etterhvert også, i hvertfall vis det blir jente, for vi har kun gutteklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, har et tips ang vogn som du spør etter.. Vi fikk første på slutten av sommeren, og hadde hele vinteren med en voksende gutt i voksipose og greier. Vi har duo og ville aldri hatt en annen bag enn den. Så stor og romslig og god plass til posen gjennom hele vinteren, han brukte bagen til han var nesten ett år. Et vennepar av oss har kombi og guttene der har vokst ut av bagen når de er 4-6 mnd. Synes det blir lunere med en bag enn bare sportsvogn når de er så små.

 

Men dere må jo se hva slags behov dere har også. Kan jo være at en kombi eller bagvogn er like greit til dere! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...