Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Har dere prøvd dem i det siste?? Tok på en nå, siden alle nye er til vask.. og jeg måtte virkelig le av meg selv når jeg fikk tatt dem på.. Er jo så vidt de dekker knoppen jo!! Ah... føler meg barmfager jeg nå.. God helg!!
Prexide - 19 februar:D Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 hehe, bh'er er ikke akuratt "min stil" siden jeg er gutt men sett samboeren med det:P ser liksom ut som leke bh'er siden puppene hennes er så store og fyldige^^
Yo&La+spire Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Eg oppdaga det for ei uke sida, da puppen plutselig "datt ut"...Hehe....Satt på forelesning og prøvde diskre å putte den oppi igjen, men det var ikke lett.....Synes eg ser helt rar ut for tida, for eg er ganske lita og har alltid hatt mellomsmå pupper, men nå ser de kjempestore ut i forhold til resten av kroppen!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det er festlige greier =) Har ikke fått kjøpt inn nok "store" behåer enda, så noen dager må jeg gå med en av de gamle og det ser skikkelig lekkert ut gitt! Alt bare henger utafor...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Har merket det jeg også! Måtte ut å kjøpe meg ny BH her om dagen, og jeg har gått opp til str. 75DD...... Gleder meg til de blir "normale" igjen...
nutri Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Bruker de samme BH-ene fremdeles, jeg. Har ikke fått de fyldige puppene jeg har ventet på ennå, og nå er det rett før jeg går over i 3.trimester. Hmmm. Kanskje det er nå den store vokseperioden starter :-) Jeg satser på det.
Howdy Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Det er ikke alle som får noe særlig større pupper, og jeg må innrømme at jeg håpte jeg slapp denne gangen, men nei... Må nok inn i 75DD nå jeg og, og sist gikk jeg fra A til C. Hmm... Er ikke så glad i så store jeg! Og herregud, hva med etter fødselen og melkeproduksjonen? Tør ikke tenke på det jeg! Egentlig litt interessant, for de venninnene mine som har hatt lyst på større, har ikke fått det under graviditeten, men de som ikke ville fikk! Litt urettferdig kanskje :-)
Trillet Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg måtte faktisk kjøpe nye bh-er allerede i uke 11-13... De bare spratt ut liksom.. Jikk fra 80 a, til 85 b.. eller var det a.. husker ikke helt... er nå i uke 17 og de har ikke vokst så mye mer nå da. Men de vaks så fort at jeg har et strekkmerke på hver pupp nå,....
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 De har jeg lagt vekk. Får bare lit tav puppen i de. Hahahaha så komisk. God helg til deg også )
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bruker også de samme er i uke 29. Trenger ikke vokse enormt før etter fødselen.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Siden jeg knapt hadde en "håndfull" som samboer kaller det, så er det komisk å se at han ikke klare å dekke de lenger med ei hånd.. Men så er det jo sånn at magen vokser også, dermed så blir det så som så med kroppsfasongen uansett.. Jeg tør si at det er viktig for meg og selvfølelsen min at de går tilbake til det normale igjen etterpå. De gjorde jo det for 8 år siden, men er ingen garanti for at de blir normale igjen denne gang.. Det er trist at flere får "rare" bryst etter amming som gjør at de blir misfornøyde. Heldigvis har vi gode bh-er i dag da.. men det hjelper kanskje lite? Flere med meninger om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå